شناسهٔ خبر: 25749898 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حمایت علی پروین از سالار عقیلی و کارلوس کی‌روش

R33357/P1439/S4,40/CT12

علی پروین: «اولین بار این اثر را از طریق تلویزیون دیدم که با تصاویری از اتفاقات مهم فوتبال به صورت موزیک ویدئویی در حال پخش بود که بسیار هیجان زده‌ام کرد.»

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، علی پروین گفت: «البته ما عادت کرده‌ایم که هر وقت شاهد موفقیت‌های تیم ملی چه در فوتبال و چه در رشته‌های مختلف، صدای آقای عقیلی همیشه پخش می‌شود و به نظرم انتخاب ایشان انتخاب درست و خوبی برای حمایت از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بود.»

او ادامه داد: «به نظرم اجرای این اثر از سوی آقای عقیلی در بین مردم هم مورد توجه قرار گرفته است و میزان استقبال به خوبی نشان می‌دهد که این انتخاب درست بوده است و برایشان آروزی موفقیت می‌کنم و امیدارم با این صدا و اثر آقای عقیلی که به نظر من لحن حماسی دارد، بتوانیم موفقیت‌های ویژه‌ای را در جام جهانی روسیه تجربه کنیم.»

کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس درباره موسیقی‌های مورد علاقه‌اش گفت: «من اصولا فقط در ماشین وقت گوش کردن به موسیقی دارم ولی در کل موسیقی سنتی و ایرانی همیشه جزو انتخاب‌هایم بوده و بیشتر مواقع این قبی آثار به من انرژی و آرامش می‌دهند.»

پروین درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی هم گفت: «جام جهانی فرصت فکر کردم به کسی نمی‌دهد. از همان لحظه صعود باید به فکر نتایج خوب و قوی برای آن بود. به نظرم تیم ایران همه قابلیت‌ها را برای خلق شگفتی در این جام دارد. هم بازیکنان خوب و با کیفیت و هم کادر فنی خوب. حمایت مردم و رسانه‌ها هم که در بهترین حالت بوده و خواهد بود و من اعتقاد دارم که ایران در روسیه یکی از بهترین نتایج تاریخ را کسب خواهد کرد.»

انتهای پیام/

نظر شما