شناسهٔ خبر: 25753942 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اظهارنظر علی پروین درباره قطعه «۱۱ ستاره»:

سرود تیم ملی در جام‌جهانی هیجان زده‌ام کرد/ ایران یکی از بهترین نتایج تاریخش را کسب خواهد کرد

علی پروین پیشکسوت فوتبال درباره قطعه «۱۱ ستاره» گفت: بار اول این اثر را از طریق تلویزیون دیدم که با تصاویری از اتفاقات مهم فوتبال در حال پخش بود و بسیار هیجان زده‌ام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران درباره سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه گفت: بار اول این اثر را از طریق تلویزیون دیدم که با تصاویری از اتفاقات مهم فوتبال به صورت موزیک ویدئویی در حال پخش بود که بسیار هیجان زده‌ام کرد.

وی افزود: البته ما عادت کرده‌ایم که هر وقت شاهد موفقیت‌های تیم ملی چه در فوتبال و چه در رشته‌های مختلف، صدای آقای عقیلی همیشه پخش می‌شود و به نظرم انتخاب ایشان انتخاب درست و خوبی برای حمایت از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بود.

پروین ادامه داد: به نظرم اجرای این اثر از سوی آقای عقیلی در بین مردم هم مورد توجه قرار گرفته است و میزان استقبال نشان می‌دهد که این انتخاب درست بوده است و برایشان آروزی موفقیت می‌کنم و امیدارم با این صدای و اثر آقای عقیلی که به نظر من لحن حماسی دارد، بتوانیم موفقیت‌های ویژه‌ای را در جام جهانی روسیه تجربه کنیم.

کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس درباره موسیقی‌های مورد علاقه خود نیز گفت: من اصولا فقط در ماشین وقت گوش کردن به موسیقی دارم ولی در کل موسیقی سنتی و ایرانی همیشه جزو انتخاب‌هایم بوده و بیشتر مواقع این قبیلآثاربه من انرژی و آرامش می‌دهند.

پروین درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی هم گفت: جام جهانی فرصت فکر کردم به کسی نمی‌دهد. از همان لحظه صعود باید به فکر نتایج خوب و قوی برای آن بود. بهنظرم تیم ایران همه قابلیت‌ها را برای خلق شگفتی در این جام دارد. هم بازیکنان خوب و با کیفیت و هم کادر فنی خوب. حمایت مردم و رسانه‌ها هم که در بهترین حالت بوده و خواهد بود و من اعتقاد دارم که ایران در روسیه یکی از بهترین نتایج تاریخ را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما