شناسهٔ خبر: 25742473 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دوران دفاع مقدس یک فرهنگ مترقی را تولید کرد

به گزارش ایرنا سردار مرتضی کشکولی عصر جمعه در دوازدهمین گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان بروجرد که در کانون بسیج این شهرستان برگزار شد، افزود: ایثار،

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا سردار مرتضی کشکولی عصر جمعه در دوازدهمین گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان بروجرد که در کانون بسیج این شهرستان برگزار شد، افزود: ایثار، شهادت و فداکاری فرزندان غیور این مرز و بوم آن را به یک گفتمان فرهنگی تبدیل کرد که باعث ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شد.
وی اظهار داشت: امنیت پایدار ایران اسلامی و نفوذ روزافزون آن در منطقه و پیروزی های همیشگی از برکات گفتمان مقاومت بود که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: امروز در چهلمین سال انقلاب هستیم و این هنر مقاومت بود که همواره همه تهدیدات، تحریم ها و فشارها را به فرصتی برای پیشرفت ایران تبدیل کرده است.
سردار کشکولی با اشاره به اینکه هیچ کدام از تحریم ها، تهدیدات و فشارهای دشمن نتوانسته از ایستادگی ملت ایران بکاهد، بیان کرد: هوشیاری و آینده نگری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همه توطئه های دشمنان را از زمان پیروزی انقلاب تا کنون خنثی کرده است.
وی ادامه داد: ماندن مردم در صحنه های مختلف انقلاب یکی از دستاوردهای مهم گفتمان مقاومت است که باید از این ارزش ها و آرمان ها حفاظت شود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اظهارداشت: در دروان دفاع مقدس ملت ایران اسلامی با سلاح ایمان، ایثار و شهادت در برابرسپاه کفر ایستاد.
سردار کشکولی با اشاره به اینکه امروز جغرافیای منطقه تغییر کرده است، گفت: هم اکنون بسیاری از کشورها هم پیمان ایران هستند و به این باور رسیده اند که انقلاب اسلامی یک ابرقدرت بزرگ در مقابل استکبار جهانی و قدرتهای زور گوی جهان است.
وی بیان کرد: یکی از دلایل خروج آمریکا از برجام این بود که آمریکا شکست های مکرر دولتمردان این کشور در منطقه بود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: صبر، بردباری، ایثار، شهادت، ولایتمداری و تکلیف گرایی ملت ایران باعث شده که همواره در صحنه باقی بمانند و نگذارند توطئه های رنگارنگ دشمنان به انقلاب و نظام و رهبری ضربه وارد کند.
سردارکشکولی افزود: امروز فرهنگ و گفتمان مقاومت اسلامی ملت ایران در سوریه، لبنان و یمن و دیگر کشورهای منطقه نهادینه شده است و اجازه نمی دهند که زورگویان عالم برسرنوشت آنها حاکم شوند.
به گزارش خبرنگار ایرنا دوازدهمین گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان بروجرد به مناسبت سوم خرداد سالروز ازاد سازی خرمشهر و سالگرد شهادت شهید محمد بروجردی برگزار شد.
7190/7273
انتهای پیام

نظر شما