شناسهٔ خبر: 25742863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت اباالفضل(ع) لرستان:

گفتمان مقاومت، انقلاب اسلامی ایران را ماندگار کرد/ ایران امروز از همیشه تاریخ قوی تر است

فرمانده سپاه حضرت اباالفضل(ع) لرستان گفت: گفتمان مقاومت، انقلاب اسلامی ایران را ماندگار کرد و ایران اسلامی امروز از همیشه تاریخ قوی تر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد سردار "مرتضی کشکولی" فرمانده سپاه حضرت اباالفضل(ع) لرستان شامگاه جمعه در دوازدهمین گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس بروجرد که در کانون بسیج برگزار شد گفت: دوران دفاع مقدس همچون چشمه ای جاری خیرات و برکات خود را برای انقلاب به ارمغان می آورد.

 

وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس همچنان از انقلاب صیانت می کند و ریشه در عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و نظامی ایران دارد.

 

سردار کشکولی با اشاره به این که جنگ هشت ساله انقلاب را تثبیت کرد افزود: دفاع مقدس فرهنگ نرمی را تولید کرد که گفتمان مقاومت نام گرفت و این دوران باید همواره در کشور جشن گرفته شود زیرا برکات فراوانی داشت که همچون اکسیری امنیت پایدار را در کشور بنا نهاد.

 

به گفته وی امسال چهلمین سال انقلاب اسلامی است و هنر انقلاب این بود که همه تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد و از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن با فشارهای بسیار از جمله جنگ نظامی، کودتا، شورش، قیام مسلحانه منافقین و فتنه ها نتوانست انقلاب را از پای درآورد.

 

وی بیان کرد: هوشیاری امام(ره) و رهبری توطئه های دشمنان را خنثی کرد و دستاورد مهم گفتمان مقاومت در دفاع مقدس باید حفظ شود زیرا مقاومت اسلامی باعث گسترش روز افزون نفوذ منطقه ای ایران در جهان شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت اباالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از کشورهای منطقه و جهان به کمک صدام آمدند و ایران یکه و تنها بود اما امروز بسیاری از کشورهای منطقه و اروپا با ایران هستند زیرا به این باور رسیده اند که ایران یک قدرت بزرگ جهانی است.

 

وی با اشاره به خروج امریکا از برجام اضافه کرد: آمریکا برای این از برجام خارج شد چرا که در مسیر تنزل سیاسی قرار دارد و هر روز نفوذ خود را در جهان از دست می دهد و همچنین شکست های مکرر آمریکا در منطقه از دیگر دلایل خروج از برجام بود.

 

به گفته وی صبر و پایداری، ایثار و شهادت و ولایت مداری ملت ایران سبب شد تا همواره پیروز باشند و گفتمان انقلاب را به کشورهای جهان صادر شود.

 

سردار کشکولی تصریح کرد: امروز در کشورهای سوریه، لبنان، فلسطین و یمن و دیگر کشورها گفتمان مقاومت است که به عنوان یک فرهنگ نهادینه شده و در مقابل زورگویی های استکبار جهانی ایستادگی می کند.

 

وی افزود: دشمنان امروز با فشارهای اقتصادی و تحریم ها قصد جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه را دارند ولی از این اصل مهم غافل هستند که ایران امروز از همیشه تاریخ قوی تر است و باید پیشرفت ها و توانمندیهای کشور را به مردم اعلام کرد تا به انقلاب و نظام امیدوار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما