شناسهٔ خبر: 25731592 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

با حکم آیت الله جنتی؛

آیت الله سید احمد میرعمادی رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در لرستان شد

طی حکمی از سوی آیت‌الله احمد جنتی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان لرستان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت‌الله احمد جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد را به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان لرستان منصوب کرد.

متن حکم صادره به این شرح است:

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید احمد میرعمادی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد

با سلام و تحیت، نظر به ضرورت و اهمیت خاص بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز کنونی با تبیین مستدل، باورپذیر و منطقی کارآمدی نظام دینی_ دستاوردهای بی‌بدیل نظام مقدس اسلامی برآمده از نعمت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی و حضرت امام خمینی که مستلزم برنامه‌ریزی جامع، فراگیر و بهره حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها و هم‌افزایی نهادها و ارگان‌ها، شخصیت‌های حوزوی - دانشگاهی و تشکل‌های مردمی است لذا با عنایت به رسالت خطیر حضرتعالی در جایگاه رفیع نمایندگی ولی‌فقیه در لرستان و امامت جمعه، لطفاً شورایی با عنوان "شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان" به ریاست شخص آن جناب و عضویت استاندار محترم، مدیران محترم دیگر ارگان‌ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تشکیل و تدابیر لازم مرتبط با موضوع از طریق بومی‌سازی اهداف، راهبردها و خط مشی‌های شورا و ستاد مرکزی را مبذول فرمایید.

توضیح:

الف - ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محدود به ایام خاص نبوده، مستثنی و متفاوت از فعالیت معارف و همه ساله ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی، با نگاه به چهار دهه حیات و بالندگی انقلاب اسلامی و با شعار «افتخار به گذشته - امید به آینده می‌باشد.

ب - دبیرخانه و ستاد اجرایی با مسوولیت رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در دفتر استانی نهاد مستقر خواهد شد.

ج- حوزه فعالیت شورا و ستاد، تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان می‌باشد که در نتیجه تشکیل ستادهای مشابه در شهرستان‌ها و بخش‌ها ضروری است.

د. تشکیل ستاد دهه فجر که خروجی فعالیت آن محدود به ایام دهه در بهمن‌ماه می‌باشد کماکان از وظایف ذاتی و قانونی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است لکن در سال جاری هم‌افزایی و تعامل تنگاتنگی با شورای سیاست‌گذاری استان خواهد داشت، ۳۹۹۰

احمد جنتی نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

نظر شما