شناسهٔ خبر: 25728574 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

انتصاب رئیس شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در لرستان

گروه اجتماعی- طی حکمی از سوی آیت‌الله جنتی، آیت‌الله میرعمادی، به‌عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در لرستان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

انتصاب آیت‌الله میرعمادی به‌عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد طی حکمی از سوی آیت‌الله جنتی، رئیس شورای سیاست‌گذاری تبلیغات اسلامی، به‌عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان لرستان منصوب شد.
آیت‌الله احمد جنتی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی حکمی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد را به‌عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان لرستان منصوب کرد.
متن کامل این حکم به شرح زیر است:
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌ جمعه خرم‌آباد؛ با سلام و تحیت، نظر به ضرورت و اهمیت خاص بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز کنونی با تبیین مستدل، باورپذیر و منطقی کارآمدی نظام دینی، دستاوردهای بی‌بدیل نظام مقدس اسلامی برآمده از نعمت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی و حضرت امام خمینی(ره) که مستلزم برنامه‌ریزی جامع، فراگیر و بهره حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها و هم‌افزایی نهادها و ارگان‌ها، شخصیت‌های حوزوی، دانشگاهی و تشکل‌های مردمی است لذا با عنایت به رسالت خطیر حضرتعالی در جایگاه رفیع نمایندگی ولی‌فقیه در لرستان و امامت جمعه، لطفاً شورایی با عنوان شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان به ریاست شخص آن جناب و عضویت استاندار محترم، مدیران محترم دیگر ارگان‌ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تشکیل و تدابیر لازم مرتبط با موضوع از طریق بومی‌سازی اهداف، راهبردها و خط مشی‌های شورا و ستاد مرکزی را مبذول فرمایید.
توضیح: الف- ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محدود به ایام خاص نبوده، مستثنی و متفاوت از فعالیت معارف و همه ساله ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی، با نگاه به چهار دهه حیات و بالندگی انقلاب اسلامی و با شعار افتخار به گذشته امید به آینده می‌باشد.
ب - دبیرخانه و ستاد اجرایی با مسئولیت رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در دفتر استانی نهاد مستقر خواهد شد.
ج- حوزه فعالیت شورا و ستاد، تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان می‌باشد که در نتیجه تشکیل ستادهای مشابه در شهرستان‌ها و بخش‌ها ضروری است.
د- تشکیل ستاد دهه فجر که خروجی فعالیت آن محدود به ایام دهه در بهمن‌ماه می‌باشد کماکان از وظایف ذاتی و قانونی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است لکن در سال‌جاری هم‌افزایی و تعامل تنگاتنگی با شورای سیاست‌گذاری استان خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما