شناسهٔ خبر: 25723379 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حمله هم‌زمان آمریکا و داعش به مواضع ارتش سوریه

همزمان با حملات جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به دو مقر ارتش سوریه در استان دیرالزور، تروریست‌های داعشی نیز به این منطقه حمله کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با داعش، بامداد امروز- پنجشنبه- دو موضع ارتش سوریه را در ریف جنوب شرقی دیرالزور هدف حملات قرار دادند.

در همین راستا یک منبع نظامی به خبرگزاری رسمی سوریه( سانا) اعلام کرد: برخی مواضع نظامی ما در حد فاصل «البوکمال» و «حمیمه» بامداد امروز هدف حملات ائتلاف آمریکایی قرار گرفتند که هم‌زمان با این بمباران، تروریست‌های داعش در این منطقه نیز دست به حمله زدند.

این منبع خاطرنشان کرد که این تجاوز آمریکا فقط خسارات مادی بر جای گذاشت.

از سوی دیگر، ستاد تبلیغات جنگ سوریه وابسته به حزب‌الله لبنان نیز بامداد امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که هواپیماهای جنگی ائتلاف آمریکایی دو موضع ارتش سوریه در صحرای شرق سوریه را بمباران کردند.

طبق این بیانیه، این حملات آمریکایی نزدیک ایستگاه نیرو «T2» صورت گرفت که در نزدیکی مرزهای مشترک با عراق و در فاصله 100 کیلومتری غرب رود فرات واقع است.

این تجاوز آمریکا کمتر از 24 ساعت پس از آن انجام شد که ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن حمله تروریست‌های داعش به برخی مواضع نظامی در «صحرای المیادین» در  حومه دیرالزور را دفع کرده و بیش از 10 داعشی از پای درآوردند. این منطقه هم‌اکنون در کنترل ارتش سوریه و نیروهای همپیمان است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما