شناسهٔ خبر: 25715563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس عقیدتی سیاسی ارشد اجا:

دوری از قرآن به جوامع اسلامی ضربه می زند

رییس عقیدتی سیاسی ارشد اجا با تاکید بر اینکه دوری از قرآن به جوامع اسلامی ضربه می زند، گفت: اقامه قرآن سبب پایداری دنیای اسلامی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان،  به مناسبت ماه پربرکت رمضان محفل انس با قرآن کریم امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری بندرعباس در منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد.

حجت الاسلام حیدری رییس عقیدتی سیاسی ارشد اجا در هرمزگان در ابتدای این محفل نورانی گفت: ماه مبارک رمضان ماه قرآن است و همه ما مهمان سفره قرآن هستیم.

وی افزود: آنچه که امروز باعث ضربه زدن به جوامع اسلامی و تسلط ابر قدرت ها بر سرزمین های اسلامی شده است دوری از قرآن است که همه ما  باید در ماه مبارک رمضان از این فرصت االهی استفاده کنیم ، چرا که اقامه قرآن باعث پایداری دنیای اسلام می شود.

حجت الاسلام حیدری در پایان گفت: ماه رمضان فرصت خوبی برای نزدیک شدن به خداست و خداوند کریم در این ماه عزیز و پربرکت هیچ دعایی را بی استجابت نمی گذارد و تلاوت قرآن کریم و یاد و ذکر خداوند را در این ماه فراموش نکنیم.  

گفتنی است در ابتدای این محفل نورانی، قاریان برتر منطقه یکم امامت نداجا(ناوسروان احسان شکیبا و ناوبانیکم امجدیان) و قاری برتر بین المللی و کشوری (عیسی صدفی) به تلاوت قران پرداختند و گروه تواشی نورالهدا در مدح ماه دمضان همخوانی و اجرا کردند 

این مراسم با اقامه نماز مغرب و عشاء و ضیافت افطاری پایان یافت./۸۵۱/د103/ب1

نظر شما