شناسهٔ خبر: 25701402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری محفل نورانی انس با قرآن در منطقه یکم امامت نداجا

خبرگزاری شبستان: به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام حیدری، رییس عقیدتی سیاسی ارشد اجا در هرمزگان در این محفل نورانی، از ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن نام برد و اظهار کرد: همه مسلمانان در ماه رمضان، مهمان سفره قرآن هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: آنچه که امروز باعث ضربه زدن به جوامع اسلامی و تسلط ابر قدرت ها بر سرزمین های اسلامی شده است دوری از قرآن است.

 

رییس عقیدتی سیاسی ارشد اجا تاکید کرد: همه باید در ماه مبارک رمضان از این فرصت الهی انس با کلام وحی استفاده کنیم و بدانیم که پایداری اسلام در گرو اقامه قرآن است.

 

 

حجت الاسلام حیدری، ماه رمضان را فرصت خوبی برای نزدیک شدن به خدا دانست و افزود: خداوند در این ماه عزیز و پربرکت هیچ دعایی را بی استجابت نمی گذارد.

 

وی گفت: همه ما باید در ماه بهار قرآن، تلاوت کلام وحی و یاد و ذکر خداوند را در این ماه فراموش نکنیم. 

 

 

گفتنی است؛ در ابتدای این محفل نورانی، قاریان برتر منطقه یکم امامت نداجا(ناوسروان احسان شکیبا و ناوبانیکم امجدیان) و قاری برتر بین المللی و کشوری(عیسی صدفی) به تلاوت آیات روحبخش کلام الله مجید پرداختند و گروه تواشی نورالهدا در مدح ماه رمضان همخوانی و اجرا کردند.

 

 

 

نظر شما