شناسهٔ خبر: 25692631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

۷۰۳ طرح اشتغالزای روستایی در استان مرکزی به تصویب رسید

اراک- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۷۰۳ طرح اشتغالزای روستایی در استان مرکزی مصوب وبه بانک های عامل معرفی شده که مقرراست ۲۳۶میلیاردتومان تسهیلات به این طرح ها پرداخت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی آبایی روز سه شنبه در حاشیه سومین نشست کارگروه اشتغال سال جاری استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در حوزه اعطای تسهیلات اشتغال روستایی و حل مشکلات و موانع این موضوع، مقرر شده دستگاه های اجرایی با متقاضیان و همچنین بانک های عامل استان جلسات مشترکی را برگزار کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: تاکنون ۷۰۳ طرح اشتغالزای روستایی در کمیته فنی استان مرکزی به تصویب رسیده و به بانک های عامل معرفی شده اند که مقرر است ۲۳۶ میلیارد تومان تسهیلات به این طرح ها پرداخت شود.

وی بیان کرد: تاکنون از تعداد مذکور ۱۱۶ طرح در بانک های عامل برای اعطای تسهیلات با مجموع رقم ۳۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مورد تایید و موافقت قرار گرفته و به ۴۳ طرح نیز تسهیلاتی به رقم دو میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: برمبنای تعهدی که کارگروه ملی اشتغال برای استان درنظر گرفت، مقرر بوده در استان مرکزی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی مورد تایید و پرداخت قرار گیرد.

آبایی تصریح کرد: طرح اعطای تسهیلات اشتغال روستایی در سطح کشور و به تبع استان مرکزی تا پایان برنامه ششم توسعه در دستور کار قرار دارد و چنانچه متقاضیان در این مورد با مشکلی مواجه باشند باید ابتدا به دستگاه اجرایی مربوطه مراجعه کنند و اگر مشکل رفع نشد، به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان موضوع را ارجاع دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال روستایی بالا است، از بانک ها انتظار می رود در تامین نیروی انسانی برای این موضوع اقدام کنند تا روند کار تسهیل و تسریع و رضایت مندی متقاضیان حاصل شود.

نظر شما