شناسهٔ خبر: 25661707 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

"ورد" رکورد شکنی کرد

نرم‌افزار مایکروسافت ورد مخصوص گوشی‌های اندرویدی ( Microsoft Word ) تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور دانلود و دریافت شده است.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /شرکت مایکروسافت که سالهاست در زمینه ارائه و انتشار نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی همچون مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت و غیره رضایت خیل عظیمی از کاربران رایانه را در سراسر جهان به دست آورده است، با گسترش و محبوبیت گوشی‌های هوشمند از جمله سیستم عامل اندروید تصمیم گرفته است که برنامه های خود را مخصوص این  سیستم عامل پرطرفدار  منتشر کند.

حالا تازه‌ترین گزارش و آمارهای منتشره حاکی است که اپلیکیشن مایکروسافت ورد مخصوص گوشی‌های اندرویدی، تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار از درگاه و فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل دریافت و دانلود شده است.

با اینکه نرم‌افزار و سرویس‌های مبتنی بر کلاد همچون گوگل داکس (Google Docs) جایگزین برنامه‌های قبلی برای کاربران اندرویدی شده‌اند، اما به نظر می‌رسد کاربران همچنان از سرویس و برنامه‌های قبلی که در رایانه خود با آن کار می‌کرده و به آن عادت کرده‌اند، تمایل نشان داده و به دانلود نرم‌افزار ورد روی آورده‌اند. به همین دلیل است که مایکروسافت ورد بار دیگر در گوگل پلی استور نیز رکوردشکنی کرد.

بجز اپلیکیشن مکالمه تصویری و چت مایکروسافت که اسکایپ نام دارد، برنامه ورد نخستین نرم‌افزاری است که توانسته است چنین آمار بالایی را برای خود اختصاص دهد.

برنامه‌های دیگری نیز همچون اکسل و پاورپوینت هستند که از استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده‌اند، به گونه‌ای که در پلی استور بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده‌اند.

 

/ ایسنا

نظر شما