شناسهٔ خبر: 25623498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نبرد تن با تفنگ

در سالروز نکبت جوانان فلسطینی تصمیم گرفتند برای آزادی سرزمین خود تن را مقابل تفنگ قرار داده تا دشمن را خانه بیرون کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت؛ در سالروز نکبت که مصادف شده با اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست های غاصب، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن همه قطعنامه های شش دهه گدشته سازمان ملل سند منطقه شرقی بیت المقدس را به نام صهیونیست ها زد و با انتقال سفارت ایالات متحده به اورشلیم خشم جوانان فلسطینی را برانگیخت.

 

روزی که جوانان فلسطینی غرور خود را شکسته می دیدتد و کمی آنطرف تر نظامیان صهیونیستی چشم در چشم جوانان فلسطینی برای آزادی سرزمین مادری خود نزدیک به صدها شهید و زخمی تقدیم کردند.

 

در این روز شهرک نشین های صهیونیستی برای تحریک جوانان فلطسینی جشن و پایکوبی می کردند و کمی آنطرف تر نظامیان صهیونیستی جوانان فلسطینی را که غرور خود را شکسته می دیدند و معترض به این جنایات بودتد را به گلوله می بستند.

 

دوئل نابرابر جوانان فلسطینی برای بازپس گیری سرزمین های اشغال شده خود توسط صهیونیست های غاصب قدمتی 70 ساله دارد و این جوانان تصمیم گرفتند برای آزادی سرزمین خود تن را مقابل تفنگ قرار داده تا دشمن را از خانه خود بیرون کنند.

 

سناریویی که قرار بود اجازه ندهد این کشتار و اعتراضات دیده شود اما درکنار خروش جوانان فلسطینی مردم 40 کشور جهان در اعتراض به سیاست های خصمانه صهیونیست ها که با حمایت های آمریکا انجام می گرفت راهپیمایی و تجمعات متعددی را در سراسر جهان رقم زدند.

 

بیت المقدس سرزمین ابدی و بی چون و چرای مردم فلسطین است

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه بیت المقدس سرزمین مادری و ابدی فلسطینیان است، افزود: امروز همه جوانان فلسطینی در هر گروه و جبهه ای مصمم هستند تا از مسجد الاقصی حمایت کنند و به سران صهیونیست می گوییم که به یاری خدا ما پیروزیم.

 

ناصر ابوشریف می افزاید: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت های آمریکا خود را در موضع قدرت می داند اما در واقع این فلسطینیان هستند که برحقند و حامیان رژیم صهیونیستی هر چقدر هم قدرت داشته باشند، بی شک در برابر مقاومت رو به زوال خواهند رفت.

 

وی بیان داشت: طرح انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، ملت فلسطین را منسجم تر از گذشته کرده و به باری همپیمانان خود در برابر این سناریوی آمریکایی مقاومت می کنیم و سرزمین خود را از چنگال صهیونیست ها نجات خواهیم داد.

 

سکوت مرگبار سازمان ملل و سران غربی و عربی

جنبش جهاد اسلامی راهپیمایی ها را در کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین های اشغالی را در میان سکوت کشورهای غربی و عربی همچنان ادامه می دهد و ظاهرا پای سیاست که به میان می آید جنس گلوله ها و موضع گیری ها هم متفاوت می شود البته از کشورهای عربی و سر سپرده و همپیمانان غربی ایالات متحده به هیچ عنوان دور از انتظار هم نیست.

 

اما این تنها کشورهای عربی و غربی نبودند که سکوت اختیار کردند و بلکه ساختمان سازمان ملل که برای حمایت از حقوق بشر در جهان تاسیس شده روزه سکوت گرفته و با مواضع دو پهلوی خود آب به آسیاب صهیونیست ها می ریزد.

 

البته از زمان اشغال سرزمین های فلسطین تاکنون 86 قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل توسط صهیونیست های غاصب نیز نادیده گرفته شد و واکنش این سازمان مدعی دروغین حقوق بشر همچنان سکوت و گاهی نیز مواضع دوپهلو است.

 

همه این اقدامات در شرایطی است که هر روز جوانان فلسطینی به خاک و خون کشیده می شوند و یک آرامشی به اصطلاح قبرستانی در میان سران غربی و عربی حاکم شده، و اسراییل همچنان چشم طمع به سرزمین های اشغالی فلسطینی دارد که انگار در نقطه ای کوری قرار گرفته و سران غربی و سازمان ملل و مجامع مدعی حقوق بشر آن را هنوز ندیدند.

 

اما با وجود این سکوت مرگبار در قبال جنایات صهیونیست ها که با حمایت های ایالات متحده انجام می گیرد بسیاری از کشورهای اسلامی با برپایی راهپیمایی ها و تجمعات اعتراض آمیز ضمن محکوم کردن اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت به بیت المقدس خواهان توقف کشتار فلسطینیان شدند‌.

 

انتهای پیام/

نظر شما