شناسهٔ خبر: 25391334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری اولین دوره کلاس مربیگری درجه ۳ قایقرانی در یاسوج

خبرگزاری صداوسیما

رئیس هیات قایقرانی استان از برگزاری اولین دوره کلاس مربیگری درجه ۳ آب‌های آرام در شهر یاسوج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس هیات قایقرانی استان گفت:با هماهنگی فدراسیون قایقرانی اولین کلاس مربیگریبرگزاری اولین دوره کلاس مربیگری درجه 3 قایقرانی در یاسوج درجه ۳ آب‌های آرام در یاسوج برگزار می‌شود.
احمد گنجی افزود: این کلاس از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر یاسوج و در محل تمرینات هیات قایقرانی استان در آبهای رودخانه بشار برگزار خواهد شد.
رئیس هیات قایقرانی استان ضمن دعوت از عموم علاقمند به فراگیری این رشته در خصوص مدارک شرکت در این دوره اضافه کرد:دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن، دارا بودن مدرک تحصیلی دپیلم، گذراندن دروس تئوری یا دارا بودن مدرک لیسانس تربیت بدنی و واریز مبلغ ۱۵۰ هزار تومان از مهمترین شرایط شرکت در این دوره آموزشی است.
گنجی در ادامه از راه اندازی هیات‌های قایقرانی دیگر شهر‌های استان در آینده نزدیک با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود خبر داد و افزود:خوشبختانه در سال گذشته با حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون قایقرانی کشور، تعدادی تجهیزات قایقرانی و پارو در اختیار این هیات و هیاتهای شهرستانی قرار گرفت.
رئیس هیات قایقرانی استان از برگزاری و میزبانی اردو‌های تیم‌های ملی در شهر یاسوج در سال جاری خبر داد و افزود:با توجه به پتانسیل‌های زیر ساختی در استان و شهر یاسوج و موافقت فدراسیون امسال شاهد برگزاری مسابقات و اردو‌های تیم‌های ملی در شهر یاسوج خواهیم بود.

نظر شما