شناسهٔ خبر: 25378447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کلاس مربیگری درجه 3آبهای آرام در یاسوج برگزار می شود

رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری اولین دوره کلاس مربیگری درجه 3 آبهای آرام در شهر یاسوج خبر داد.

صاحب‌خبر -

احمد گنجی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،گفت :با هماهنگی فدراسیون قایقرانی کشور  و کلاس مربیگری درجه 3آبهای آرام در یاسوج برگزار می شودحمایت های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،اولین کلاس مربیگری درجه 3 آبهای آرام در یاسوج برگزار می شود.
گنجی افزود :این کلاس از 19لغایت 21 اردیبهشت ماه جاری در شهر یاسوج و در محل تمرینات هیات قایقرانی استان در رودخانه بشار برگزار خواهد شد .
رئیس هیات قایقرانی استان ضمن دعوت علاقمندان به فراگیری این رشته عنوان کرد:دارا بودن حداقل 20 سال سن ،دارا بودن مدرک تحصیلی دپیلم ،گذراندن دروس تئوری یا دارا بودن مدرک لیسانس تربیت بدنی و واریز مبلغ 150هزار تومان از مهمترین شرایط شرکت در این دوره است.
گنجی در ادامه از راه اندازی هیات های قایقرانی دیگر شهرهای استان در اینده نزدیک با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود خبر داد و افزود:خوشبختانه در سال گذشته با حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون قایقرانی کشور ،تعدادی تجهیزات قایقرانی و پارو در اختیار این هیات قرار گرفت.
رئیس هیات قایقرانی استان از برگزاری و میزبانی اردو های تیم های ملی در شهر یاسوج در سال جاری خبر داد و افزود:با توجه به پتانسیل های زیر ساختی در استان و شهر یاسوج  در سال جاری شاهد میزبانی مسابقات و اردو های تیم های ملی در شهر یاسوج خواهیم بود .

 انتهای پیام/غ

 راه اندازی هیئت های قایقرانی در شهرستان ها

نظر شما