شناسهٔ خبر: 25224202 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ورود ارتش سوريه به الرحيبه و پاکسازي کامل قلمون شرقي از تروريست ها

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما نيروهاي ارتش سوريه وارد شهرک الرحيبه در منطقه قلمون شرقي در ريف دمشق شدند و با برافراشتن پرچم سوريه در مرکز اين شهرک، به حضور تروريست ها در اين منطقه پايان دادند.
شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه تصاويري از ورود نيروهاي ارتش به شهرک الرحيبة در منطقه قلمون شرقي و استقبال مردم از آنان و برافراشتن پرچم سوريه در اين شهرک پخش کرد.
به گزارش اين شبکه تلويزيوني، نيروهاي امنيت داخلي و ارتش سوريه پس از بيرون راندن تروريست ها از شهرک الرحيبه در ميان استقبال پرشور مردم وارد اين شهرک شدند. با ورود اين نيروها همه مناطق قلمون شرقي از وجود تروريست ها پاکسازي شد. خبرنگار اين شبکه در حالي که تصاوير شادي مردم شهرک الرحيبه نشان داده مي شد گفت: اينها ساکنان الرحيبه هستند که در مقابل تروريست ها مقاومت کردند و نپذيرفتند سرزمين خود را ترک کنند و ترجيح دادند با وجود مشکلات و سختي ها در آن بمانند.
به گزارش الاخباريه، اهالي شهرک هاي الرحيبه، الناصريه و العطنه در قلمون شرقي به خيابان ها ريختند و در استقبال از ورود نيروهاي ارتش سوريه به اين شهرک ها به شادي و پايکوبي پرداختند. آنها پرچم سوريه را به اهتزار درآورند و شعارهايي در حمايت از ارتش و نيروهاي امنيتي داخلي سوريه و رهبري اين کشور سردادند و خواستار همکاري همه جانبه براي بازسازي وطن و دفاع از آن عليه تروريسم شدند. همزمان نيروهايي از ارتش سوريه وارد ساختمان دولتي شهرک الرحيبه شدند و پرچم سوريه را بر فراز آن برافراشتند.

نظر شما