شناسهٔ خبر: 25218451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دفاع مقدس گنجینه‌ای بی بدیل برای آینده است

رئیس بسیج اساتید، طلاب و روحانیون گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای بی‌بدیل بود که از آن می‌توان برای آینده بهره برد.

صاحب‌خبر -

دفاع مقدس گنجینه‌ای بی بدیل برای آینده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالعلی گواهی رئیس بسیج اساتید، طلاب و روحانیون در مراسم یادواره شهید آیت‌الله شاه‌آبادی که صبح امروز ( پنج‌شنبه 6 اردیبهشت) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: حقیقتا دفاع مقدس گنجینه‌ای بی‌بدیل بود که از آن می‌توان برای آینده بهره برد.

وی افزود: آینده‌گان پی خواهند برد که در آن دوران چه ایثاری و عهدی بین ملت بسته شد و روح برادری چگونه ایجاد شد.

رئیس بسیج اساتید، طلاب و روحانیون با بیان اینکه ما روح با هم زیستن را در دفاع مقدس تجربه کردیم، تصریح کرد: امروز هم در مدیریت بحران‌ها هم از دفاع مقدس استفاده می‌شود، اگر در حوزه مدیریت امروز و حتی دیروز دستاوردی داریم به خاطر همین دوران دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام گواهی افزود: ما به دشمنان فهماندیم که با دست خالی در مقابل دنیای آنها و در مقابل زر و تزویر ایستاده‌ایم و به دشمنان فهماندیم هیچ وقت زیر بار ستم نرفته و نخواهیم رفت.

رئیس بسیج اساتید، طلاب و روحانیون با اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی، ادامه داد: زمانی بود که رزمندگان ما آرزوی عکس گرفتن با موشک را داشتند درحالیکه در آن زمان ما بر دشمن پیروز شدیم که امکانات امروز را نداشتیم.

وی تصریح کرد: ما به دشمن نشان دادیم اگر پای دین به میان بیاید در صحنه حضور خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام گواهی با بیان اینکه روحانیت در دفاع مقدس نقش موثری داشت، خاطر نشان کرد: تقدیم بیش از 4 هزار و 500 روحانی شهید، حضور 17 هزار روحانی در جبهه‌های حق علیه باطل، تقدیم 7 هزار جانباز و همچنین تقدیم 35 شهید روحانی در دفاع از حرم اهل بین از جمله افتخار‌های این جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما