شناسهٔ خبر: 25210831 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

علی فروغی مدیر جدید شبکه سه سیما

معاون سیما در حکمی علی فروغی را به سمت «مدیر شبکه سه سیما» منصوب کرد. مهسا ملک‌ مرزبان را بیشتر مردم به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی می‌شناسند؛ مجری‌ای که بیشتر سکان برنامه‌های فرهنگی را به دست می‌گیرد و تاکنون ثابت کرده که در این حوزه تسلط خوبی دارد. ملک‌مرزبان مترجم و نویسنده هم هست. لاله اسکندری بازی اش را در تلویزیون با سریال «خاک سرخ» آغاز کرد؛ یک شروع خوب و غافلگیرکننده به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا. با حضور رضا علیدادی، معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما، استاندار هرمزگان و نمایندگان مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما و نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، 110 سامانه فنی رادیویی و تلویزیونی صداوسیمای مرکز خلیج فارس به بهره‌برداری رسید. در مراسمی با حضور هنرمندان و برنامه‌سازان شبکه سه سیما از زحمات علی‌اصغر پورمحمدی قدردانی و علی فروغی به عنوان مدیر شبکه سه سیما معرفی شد. نیما رئیسی، مهدی سلطانی و احمد مهرانفر در تصویری قدیمی در دانشگاه تهران دیده می‌شوند. برنامه شب بخیر بچه ها به کارگردانی سمیه عبدالله زاده هر شب ساعت 21 از شبکه کودک پخش می شود. پخش ادامه مستند مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» شنبه 8 اردیبهشت از شبکه افق شروع می شود. برنامه تلویزیونی «گزینه چهار» از امروز ساعت 16 پخش آن از سر گرفته می شود. آخرین برنامه ها و اقدامات بانک مرکزی امشب با حضور رییس کل این بانک بررسی می شود. امروز روز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) است و به همین مناسبت هم روز جوان نام گرفته است. از قضا یکی دو روز قبل علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر با سابقه شبکه سه سیما جایش را به یکی از مدیران جوان و دهه شصتی داد؛ علی فروغی مدیر جوانی که پیش از این ریاست مرکز بسیج صدا و سیما را به عهده داشت. شاید همین تلاقی بود که باعث شد دقیق نگاه کنیم و ببینیم که این روزها جوانگرایی به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است و دهه شصتی‌ها دارند جایشان را میان مدیران با تجربه پیدا می‌کنند. نه خودش باور دارد و نه ما، اما شناسنامه‌اش می‌گوید که ششم اردیبهشت امسال، 50 ساله شد. امیر غفارمنش از بازمانده‌های نسل جوانان کمدین مجموعه به یادماندنی «ساعت خوش» و از توانمندترین آنهاست. توانمندی که چندان مجال بروز داشته‌ها و دانسته‌های بازیگری‌اش را نداشته اما همواره قابل قبول ظاهر شده است. غفارمنش را به مناسبت زادروزش به دف

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، متن حکم انتصاب مدیر جدید شبکه سه سیما به این شرح است:

جناب آقای علی فروغی

نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مدیر شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با عنایت به مفاد حکم رئیس محترم سازمان به اینجانب و با بهره‌گیری از الگوی کارآمد و اثر‌بخش مهندسی و مدیریت پیام و ارتقای سطح کیفی تولیدات برنامه‌ای به ویژه در حوزه‌های نمایشی، اجتماعی، طنز، ورزش و سرگرمی، موجبات افزایش سرمایه اجتماعی کشور و ایجاد امید، نشاط و شادابی، در جامعه با استفاده از مدیران و هنرمندان نخبه و متعهد و بهره‌گیری از نظرات اهالی فرهنگ و کارشناسان خبره را فراهم سازید.

از خداوند منان توفیقات روز افزون شما را در ایجاد روحیه امید و نشاط به جامعه، ترویج و ارتقای سبک زندگی اسلامی ایرانی و عمق بخشی به گفتمان انقلاب اسلامی به ویژه برای مخاطبان جوان مسئلت دارم.

وظیفه خود می دانم از زحمات و خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر علی اصغر پورمحمدی در طول مدیریت این شبکه صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

توفیق روز افزون شما را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

مرتضی میرباقری

معاون رئیس سازمان در امورسیما

نظر شما