شناسهٔ خبر: 25208477 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

/بسته خبری تئاتر/

«من یه زنم صدامو می‌شنوین» به آلمان می‌رود/ معرفی داوران بخش تئاتر جشنواره سیمرغ

حمیدرضا افشار، حسین مسافر آستانه و نادر برهانی مرند، داوران بخش تئاتر صحنه‌ای آزاد و حسین پاکدل، پانته‌آ بهرام و کیومرث مرادی به عنوان داوران بخش تئاتر صحنه‌ای فرهنگ سلامت از جشنواره بین‌المللی سیمرغ انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایش «من یه زنم صدامو میشنوین؟» به نویسندگی و کارگردانی کاملیا غزلی و تهیه کنندگی توماج دانش بهزادی به دعوت جشنواره اروپیشن کلتور تاگ کالسروهه در آلمان روی صحنه می‌رود.

این نمایش روز ششم اردیبهشت (26 اپریل) در این جشنواره اجرا خواهد داشت و پس از آن تور اجراهای اروپای این نمایش آغاز خواهد شد.

جشنواره اروپیشن کلتور تاگ کالسروهه یک جشنواره معتبر تئاتر در آلمان است که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و در این دوره از جشنواره تنها نمایش ایرانی حاضر، نمایش «من یه زنم صدامو میشنوین؟» است. پیش از این مسئولان برگزاری جشنواره از تمرین‌های این نمایش دیدن و پس از آن از گروه اجرا برای حضور در جشنواره دعوت کردند.

اجرای این نمایش در کشورهایی چون ایتالیا، هلند، لهستان، الجزایر، فرانسه و... از برنامه‌های آینده گروه نمایشی پراکسیس است.

*هیات داوران بخش تئاتر نهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ معرفی شدند

هیات داوران بخش تئاتر در دو رشته صحنه‌ای آزاد  و فرهنگ سلامت معرفی شدند. حمیدرضا افشار، حسین مسافر آستانه و نادر برهانی مرند داوران بخش تئاتر صحنه‌ای آزاد و حسین پاکدل، پانته‌آ بهرام و کیومرث مرادی به عنوان داوران بخش تئاتر صحنه ای فرهنگ سلامت انتخاب شدند.

هیات داوران در بخش آزاد 15 اثر و در بخش فرهنگ سلامت 12 اثر را مورد ارزیابی و داوری نهایی قرار خواهند داد.

جشنواره بین المللی سیمرغ که نامش برگرفته از سیمرغ افسانه‌ای در ادبیات ایران به عنوان مرغ درمانگر و نماد جدید جامعه پزشکی است در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی به دبیری امیر لـله‌گانی و دبیری تخصصی حسین پارسایی از 14 تا 19 اردیبهشت‌ماه در پردیس تئاتر تهران برگزار خواهد شد.

*همزمان با پانزدهمین جشن تئاتر غرفه‌ کتاب‌های نمایشی راه اندازی می‌شود

جشن خانه تئاتر از هفتم تا چهاردهم اردیبهشت در خانه هنرمندان برگزار می‌شود. کتاب‌ها با 40 درصد تخفیف از ناشر یا پدید آورنده به صورت امانی دریافت می‌گردند و با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما