شناسهٔ خبر: 25192942 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تبریز| حضور ۶۰ میهمان عالی رتبه خارجی در مراسم افتتاحیه "تبریز۲۰۱۸"

R7887/P1336/S6,47/CT11

مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان ‌شرقی از حضور ۶۰ میهمان عالی رتبه خارجی در مراسم افتتاحیه رویداد "تبریز۲۰۱۸" خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از تبریز، اسماعیل بابایی راغب دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به دعوت از سفرا، مسوولان سیاسی و گردشگری کشورهای اسلامی و منطقه برای حضور در آیین گشایش رویداد تبریز 2018،اظهار داشت: 60 میهمان عالی رتبه خارجی در تبریز حضور یافته‌اند.

وی افزود: وزرای گردشگری و سفرای کشورهایی چون جمهوری آذربایجان، ترکیه، افغانستان، عراق، ارمنستان، بنگلادش، ازبکستان، سوئیس، نروژ، ترکمنستان، بلغارستان، تاجیکستان و بلاروس برای حضور در این رویداد دعوت شده‌اند.

مدیر دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان ‌شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: شهرداران تعدادی از شهرهایی نیز مثل استانبول،غازان و باکو که با تبریز خواهرخوانده هستند در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت.

بابایی راغب  در پایان گفت: از ماه‌ها قبل توسط کارشناسان وزارت امور خارجه کشورمان رایزنی و تبادل نظر با مسوولان کشورهای اسلامی و منطقه به منظور تبیین اهمیت رویداد گردشگری تبریز 2018 انجام شد و این رویداد محرکی برای رونق و توسعه گردشگری آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام/ ت

نظر شما