شناسهٔ خبر: 66647870 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

(تصاویر) با قدبلندترین بازیگران زن هالیوود آشنا شوید (تصاویر) با قدبلندترین بازیگران زن هالیوود آشنا شوید

بسیاری از بازیگران زن هالیوود قد بلندی دارند که شاید در نگاه اول متوجه آن نشوید. این بازیگران زن معمولاً در فیلم‌ها با بازیگران مرد بسیار قد بلند همبازی می‌شوند تا تعادل قدی بین آنها برقرار شود. گاهی اوقات قد بلند یک بازیگر زن برای ایجاد اثری بصری خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانند زمانی که

صاحب‌خبر -

بسیاری از بازیگران زن هالیوود قد بلندی دارند که شاید در نگاه اول متوجه آن نشوید. این بازیگران زن معمولاً در فیلم‌ها با بازیگران مرد بسیار قد بلند همبازی می‌شوند تا تعادل قدی بین آنها برقرار شود.

گاهی اوقات قد بلند یک بازیگر زن برای ایجاد اثری بصری خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانند زمانی که نیکول کیدمن با قد ۱.۸۰، نقش زنی را بازی می‌کند که بر معشوق کوتاه‌ترش با بازی خواکین فینیکس با قد ۱.۷۳ سانتیمتر، سلطه دارد.

لیندسی کی هیوارد

قد: ۲.۰۴ متر

2-1-9_11zon

لیندسی کی هیوارد یک بازیگر و کشتی‌گیر حرفه‌ای بازنشسته آمریکایی است. او در سریال Grey’s Anatomy و برنامه تلویزیونی My Tall Life حضور داشت. هیوارد از ۱۳ سالگی قد ۲.۰۴ متری داشته و گفته است گاهی قد بلندش مشکلاتی در زمینه دوستیابی برایش ایجاد می‌کند.

گوئندولین کریستی

قد: ۱.۹۱ متر

3-2-1_11zon

این بازیگر انگلیسی با ایفای نقش بریِن از تارث در سریال بازی تاج و تخت و کاپیتان فاسما در مجموعه جنگ ستارگان، به موفقیت بزرگی دست یافته است. قامت ۱.۹۱ متری او در حین پوشیدن لباس فلزی درخشان، چهره‌ای ترسناک و تهدیدکننده به او می‌بخشید.

الیزابت دبیکی

قد: ۱.۹ متر

4-1-5_11zon

این بازیگر استرالیایی با پاهای بلند برای ایفای نقش دایانا، شاهزاده ولز در سریال Crown نت‌فلیکس شناخته شد. دبیکی در یک مصاحبه در سال ۲۰۱۶ گفت که در نوجوانی به دلیل قد بلندش خیلی خجالت می‌کشید اما اکنون قد بلندش را پذیرفته است.

جانت مک‌تیر

قد: ۱.۸۶ متر

6-1-2_11zon

این بازیگر انگلیسی پس از تحصیل در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک، نقش‌های متعددی بر صحنه تئاتر بازی کرد. او در فیلم‌هایی مانند Albert Nobbs ،The Woman In Black، Me Before You ،The Exception و The Menu هم بازی کرده است. یکی از آثار اخیر وی سریال Ozark است که در آن نقش وکیل یک کارتل مواد مخدر مکزیکی را بازی می‌کند.

ایرلند بالدوین

قد: ۱.۸۵ متر

7-1-2_11zon

دختر بازیگران کیم بیسینگر و الک بالدوین، با قد بلندش مدل برندهایی چون Guess و BCBG Max Azria بوده است. اما در نهایت به دنیای بازیگری روی آورد و در فیلم‌هایی چون Grudge Match با رابرت دنیرو و سیلوستر استالونه و A Dark Foe بازی کرد. خواهرزاده‌اش هیلی بیبر، بسیار کوتاه‌تر از اوست.

بریگیته نیلسن

قد: ۱.۸۵ متر

8-2-1_11zon

این بازیگر دانمارکی بیشتر به خاطر قد بلندش شناخته می‌شود. او در فیلم ۱۹۸۵ Red Sonja با قد بلندش بسیار جذاب بود. قد بلند نیلسن در فیلم راکی ۴ نیز جالب توجه بود. او و سیلوستر استالونه پس از ازدواج در فیلم Cobra در سال ۱۹۸۶ هم بازی شدند، اما در ۱۹۸۷ از هم جدا شدند.

الیسون جنی

قد : ۱.۸۳ متر

9-1-1_11zon

جین لینچ

قد: ۱.۸۳ متر

10-1-1_11zon

جینا دیویس

قد: ۱.۸۳ متر

11-1-1_11zon

آیشا تایلر

قد: ۱.۸۳ متر

12-1-1_11zon

کریستن جانستون

قد: ۱.۸۳ متر

13-1-1_11zon

بروک شیلدز

قد: ۱.۸۳ متر

14-1-1_11zon

سیگورنی ویور

قد: ۱.۸۲ متر

15-2_11zon

فامکه یانسن

قد: ۱.۸۲ متر

18-1-1_11zon

منبع: روزیاتو

منبع: faradeed-188494

نظر شما