شناسهٔ خبر: 25180685 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۸۸ شهید و زخمی در حمله هوایی به مراسم عروسی

سخنگوی وزارت بهداشت یمن: بیش از ۳۳ شهید و ۵۵ زخمی، آمار حملات متجاوزان سعودی به مراسم عروسی در استان حجه است که این رقم، آمار نهایی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما  به نقل از شبکه تلويزيوني المسيره؛ جنگنده هاي متجاوز سعودي در دو حمله متوالي به روستاي الراقه واقع در منطقه بني قيس استان حجه در غرب يمن يک مراسم عروسي را هدف قرار داده و بيش از 88 تن از شهروندان يمني را به شهادت رسانده و يا مجروح کردند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2127138" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2109841/2127138?width=350&height=250"></script></div>

شبکه المسيره به نقل از منابع آگاه در استان حجه يمن اعلام کرد شمار قربانيان حمله متجاوزان سعودي به مراسم عروسي در شهرستان بني قيس يمن به سي و سه شهيد و پنجاه و پنج زخمي افزايش يافت.

اين شبکه افزود: بيمارستان الجمهوري استان حجه ضمن اعلام حالت فوق العاده از شهروندان يمني خواست براي اهداي خون به مجروحان اين حادثه اقدام کنند.

سخنگوي وزارت بهداشت يمن اعلام کرد بيش از 88 شهيد و زخمي، آمار حملات متجاوزان سعودي به مراسم عروسي در استان حجه است که اين رقم، آمار نهايي نيست.
سخنگوي وزارت بهداشت يمن گفت سازمان ملل متحد ثابت کرد نمي تواند جنايت هاي متجاوزان را متوقف کند و اين همدستي، غيرقابل قبول است.
اين منبع افزود سازمان ملل متحد مسئول تکرار جنايت هاي ائتلاف متجاوزان ضد غيرنظاميان است. وضع بهداشتي در يمن بسيار وخيم است و افزايش اين جنايت ها، باعث فرسوده شدن نظام بهداشت در کشور شده است.

معاون مدير بيمارستان الجمهوري استان حجه هم گفت: تا کنون حدود چهل زخمي به اين بيمارستان منتقل شده و اين آمار همچنان در حال افزايش است.

تصوير کودک يمني که حاضر نيست از پدر شهيدش جدا شود 

انتشار تصوير کودکي که حاضر نيست از پدر شهيدش جدا شود ‎، واکنشهاي بسيار زيادي را در پايگاههاي ارتباط اجتماعي و محافل مختلف به همراه داشته است .
پدر اين کودک در حمله هوايي وحشيانه شب گذشته ائتلاف سعودي ـ آمريکايي به يک مراسم عروسي در استان حجه به شهادت رسيد .
‎ سخنگوي وزارت بهداشت يمن اعلام کرد بيش از شصت شهيد و زخمي، آمار حملات متجاوزان سعودي به مراسم عروسي در استان حجه است که اين رقم، آمار نهايي نيست.
سخنگوي وزارت بهداشت يمن گفت سازمان ملل متحد ثابت کرد نمي تواند جنايت هاي متجاوزان را متوقف کند و اين همدستي، غيرقابل قبول است.
اين منبع افزود سازمان ملل متحد مسئول تکرار جنايت هاي ائتلاف متجاوزان ضد غيرنظاميان است.
وضع بهداشتي در يمن بسيار وخيم است و افزايش اين جنايت ها، باعث فرسوده شدن نظام بهداشت در کشور شده است. 

mp4
<div id="video-display-embed-code_2127121" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2109841/2127121?width=350&height=250"></script></div>
 
 

نظر شما