شناسهٔ خبر: 25136730 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آخرین سهمیه خوزستان در لیگ حفظ شد

اس خوزستان 3 ـ سپاهان 2؛ دلفی ستاره تیم بی پول

تیم فوتبال استقلال خوزستان با پیروزی 3 بر 2 مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر فوتبال ایران ماندنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"،  در این مسابقه در ابتدا سپاهان توسط مهرداد محمدی به گل رسید اما استقلال خوزستان با درخشش دلفی، پاس گل او به حکیم نصاری و سپس دو گل او بازی را 3 ـ 1 کرد تا تک گل انصاری در دقیقه 64 تغییری در بازی ایجاد نکند. استقلال خوزستان با این برد بالاتر از سپاهان در لیگ باقی ماند.



هفته بیست و نهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
یک‌شنبه دوم اردیبهشت 97 – ساعت: 18

گل‌ها: حکیم نصاری (36) یونس دلفی (49 و 62) برای استقلال – مهرداد محمدی (5) جلال‌الدین علی‌محمدی (64) برای سپاهان
داور: محمدحسن زاهدی‌فرد
کمک داوران: جلیل شعرانی و علی دودانگه
تماشاگر: هزار نفر

 

استقلال خوزستان:

 

وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی (80- محمد شریفی)، موسی کولیبالی، ابوالفضل علایی، علیرضا دغاغله، سلمان بحرانی، عادل کلاه‌کج (67- میثم دورقی)، حکیم نصاری، فرید بهزادی کریمی، یونس دلفی و جونیور مارینی


سرمربی: عبدالله ویسی

 

سپاهان اصفهان:

 

ابراهیم عالمه، ابوالحسن جعفری، عزت‌الله پورقاز، عارف غلامی، سعید آقایی، میلاد سرلک (53- حامد بحیرایی)، علی کریمی، رضا میرزایی، جلال‌الدین علی‌محمدی، مهرداد محمدی و ساسان انصاری


سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

 

شرح بازی:

 

استقلال خوزستان و سپاهان برای قطعی کردن حضورشان در فصل آینده لیگ برتر نیاز به کسب امتیاز در این مسابقه داشتند و همین امر باعث افزایش حساسیت بازی شده بود. استقلالی‌ها در غیاب چند بازیکن مصدوم و سپاهان در غیاب سیاوش یزدانی محروم گام به این مسابقه گذاشتند.

 

سپاهان بازی را تهاجمی آغاز کرد و در بیست دقیقه ابتدایی حملاتی روی دروازه استقلال خوزستان انجام داد که حاصل آن گل دقیقه پنجم مهرداد محمدی بود و یک بار هم وحید شیخ‌ویسی ضربه ساسان انصاری را به کرنر فرستاد.

 

شاگردان عبدالله ویسی از دقیقه بیست به بعد به بازی برگشتند و پس از اینکه شوت‌های راه دور سلمان بحرانی و جونیور مارینی راهی به دروازه حریف پیدا نکردند، سرانجام در دقیقه 36 تلاش آبی‌پوشان به ثمر نشست و حکیم نصاری روی حرکت دیدنی یونس دلفی گل تساوی را وارد دروازه سپاهان کرد تا این نیمه با تساوی یک – یک خاتمه پیدا کند.

 

آغاز نیمه دوم بر خلاف نیمه نخست با حملات استقلال خوزستان همراه بود. شاگردان ویسی خیلی زود به گل رسیدند و یونس دلفی در دقیقه 49 گل دوم را برای میزبان زد. استقلالی‌ها به همین گل بسنده نکردند و در دقیقه 62 با گل دیگری از یونس دلفی فاصله را افزایش دادند.

 

بازیکنان سپاهان برای جبران گل‌های خورده و فرار از شکست دست به حمله زدند و خیلی زود یکی از گل‌های خورده را توسط ساسان انصاری جبران کردند اما این گل برای کسب امتیاز کافی نبود و استقلال خوزستان با پیروزی 3 بر 2 در این مسابقه جشن ماندن در لیگ برتر فوتبال ایران را برپا کرد.

 

 

شرح گل‌ها:


0-1 (سپاهان): فرار رضا میرزایی از منطقه راست خط دفاعی استقلال خوزستان و پاس عرضی این بازیکن با ضربه تمام کننده مهرداد محمدی در دهانه‌ی دروازه‌ی میزبان تبدیل به گل اول بازی برای سپاهان شد.

1-1 (استقلال خوزستان): فرار عالی یونس دلفی از سمت چپ خط دفاعی سپاهان و ارسال عرضی این بازیکن به محوطه جریمه زردپوشان با ضربه پای چپ دقیق حکیم نصاری کامل شد تا گل مساوی برای استقلال خوزستان ثبت شود.

2-1 (استقلال خوزستان): پاس زیبای حکیم نصاری در فضای خالی بین مدافعان سپاهان اصفهان به یونس دلفی رسید و مهاجم جوان آبی‌پوشان خوزستان با ضربه‌ای زمینی دروازه‌ی ابراهیم عالمه را گشود تا آبی‌پوشان از تیم میهمان پیش بیفتند.

3-1 (استقلال خوزستان): در پی کرنر ارسالی فرید بهزادی کریمی و ضربه سر ابوالفضل علایی توپ به یونس دلفی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای دیدنی از درون محوطه جریمه، توپ را درون دروازه سپاهان جای داد.

3-2 (سپاهان): حمله همه جانبه‌ی بازیکنان سپاهان اصفهان درون محوطه جریمه استقلال خوزستان با ضربه تمام کننده‌ی ساسان انصاری به ثمر نشست و دومین گل تیم اصفهانی رقم خورد.

 

نظر شما