شناسهٔ خبر: 25117479 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

سجادی: پیش‌بینی جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا سخت است

سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: پیش‌بینی جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی سخت است و رقابت فشرده‌ای را با رقبا خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

نصرالله سجادی در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار داشت: بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در ۴۰ رشته و ۴۶۲ ماده برگزار می‌شود. در چهار دوره گذشته رشد حضور بانوان و کسب مدال طلا را داشته ایم. بررسی دوره‌های قبلی نشان می‌دهد تیم‌های قزاقستان هند، ازبکستان و چین تایپه رقبای ایران هستند. البته اندونزی هم هست که می‌خواهد خودش را مطرح کند، از این رو رشته‌های جدیدی را اضافه کرده است و برخی اوزان را در رشته‌های رزمی حذف کرده است مانند بوکس که اوزان سنگین حذف کردند و معمولا شورای المپیک آسیا این مسائل را از سوی میزبان می‌پذیرد.
سجادی در مورد وضعیت کادرفنی تیم فوتبال نیز بیان کرد: در مورد فوتبال تصویب شد تیم جوانتر و با نگاه به مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ جلو برود. الان فرصت داریم و صحبت کرده‌ایم و نام ۱۲۱ بازیکن را داده‌اند.
سجادی در مورد پیش‌بینی مدال طلا ایران گفت: پیش‌بینی سخت است اما با فدراسیون‌ها صحبت کرده‌ایم. خوب هم دارند کار می‌کنند. دعا کنید مدال‌های بیشتری بگیریم. سجادی در پاسخ به این پرسش که چرا کمیته ملی المپیک لیست رسمی از رشته‌ها را اعلام نکرد، تاکید داشت: از ۴ و ۵ بهمن که من آمده‌ام رشته‌ها دقیق مشخص است و فدراسیون‌ها می‌دانند کدام تیم‌ها اعزام می‌شود. ۲ و ۳ رشته هم هستند که خود فدراسیون‌ها گفته‌اند در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند و با توجه به نتایجی که می‌گیرند در موردشان تصمیم گیری می‌شود. ایران در ۲۵ تا ۲۶ رشته شرکت می‌کند. سجادی در مورد وضعیت نامشخص تیم والیبال ب گفت: جلسه‌ای با فدراسیون والیبال و تمام اعضا داشتیم. اعلام کردند چون قهرمانی جهان دارند اعزام تیم اول سخت است. تیم ب خوب است و انءشالله موفق باشد.

نظر شما