شناسهٔ خبر: 25099449 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

با حضور مدیرکل امور دانش‌آموختگان جامعة‌المصطفی‌العالمیة برگزار شد؛

جلسه هم‌اندیشی هیات مدیره انجمن دانش‌آموختگان جامعة‌المصطفی‌العالمیة در عراق

حوزه/ مدیر کل دانش آموختگان جامعه المصطفی با حضور در کشور عراق و بازدید از نمایندگی جامعه المصطفی در این کشور، در جلسه هم اندیشی هیات مدیره انجمن دانش آموختگان کشور عراق شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در نشست مشترک مدیرکل دانش آموختگان جامعه المصطفی و هیات مدیره انجمن دانش آموختگان کشور عراق، محورهای فعالیت انجمن دانش آموختگان عراق و خدمات و ظرفیت های همکاری با جامعه المصطفی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست سه ساعته که با حضور ده نفر از اعضای هیئت مدیره انجمن در شهر نجف اشرف برگزار شد. حجت الاسلام روح الله دهقانی مدیرکل دانش آموختگان جامعه المصطفی از انجمن دانش آموختگان و نمایندگی عراق بابت برگزاری با شکوه اولین گردهمایی دانش آموختگان عراقی، تقدیر و تشکر نمود.

وی ضمن بیان محورهای خدمات جامعه المصطفی در حوزه های ارتباطات و شبکه سازی، خدمات علمی و تربیتی و حمایت از ایده ها و طرح های کارآفرینانه و نوآورانه دانش آموختگان؛ پیشنهاداتی را برای تقویت جایگاه حقوقی و افزایش اعتبار جایگاه انجمن در بین دانش آموختگان از جمله تشکیل صندوق قرض الحسنه، طراحی برنامه هایی برای با همسران و فرزندان دانش آموختگان ارائه نمود.

در ادامه این نشست پیشنهادات اعضای انجمن مورد تبادل نظر قرار گرفت.

ایجاد پایگاه اطلاع رسانی انجمن دانش آموختگان عراق، اختصاص مکانی برای دفتر انجمن، برگزاری دوره های آموزشی، تامین شرایط دکتری پژوهشی، تولید بسته های رسانه ای با معرفی انجمن، طراحی همایش های علمی، تکریم دانش آموختگان، برگزاری اردوهای علمی فرهنگی، برگزاری اجلاس منطقه ای دانش آموختگان عرب زبان، تسهیل شرایط زیارت و دریافت ویزا برای دانش آموختگان و ... از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

 در پایان این هم اندیشی مقرر شد به درخواست انجمن، جلسه مشترک با نمایندگی و اداره کل به صورت مجازی و منظم برگزار شود.

 

نظر شما