شناسهٔ خبر: 25098853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیین نمازجمعه شهرهای سمنان برگزار شد

سمنان- ایرنا- آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه شهرستان های استان سمنان با حضور آحاد مردم متدین منطقه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

**دشمن از نام سپاه پاسداران وحشت دارد
دامغان - ایرنا- امام جمعه موقت دامغان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رشادت و شجاعت خود در صحنه های گوناگون در دل دشمنان ترس ایجاد کرده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان در خطبه های این هفته نماز جمعه، سپاه را نهادی مقدس دانست و افزود : خشمگین بودن دشمن از این نهاد انقلابی دلیل واضح بر حقانیت سپاه پاسداران است.
وی اضافه کرد: خدمات مختلف در سازندگی کشور، خدمت به نسل جوان و تربیت نیروهای مومن و انقلابی در بسیج، راهیان نور، اردوهای جهادی و فعالیت های عمرانی از جمله خدمات گسترده این نهاد است.
وی ادامه داد: ملت ایران، جانبازان خود را شهدای زنده و سند افتخار ایران می دانند که با گذشت از خود، کشور و جامعه را به این اقتدار رساندند.
حسینیان به نامگذاری سال 97 به سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: مساله حمایت از کالای ایرانی،نکته راهبردی اقتصاد مقاومتی است که بخش اعظم عمل به این شعار در دست مردم است.
9856/6026
** پاسداران سهم بزرگی از حفاظت کشور دارند
شاهرود- ایرنا – امام جمعه شاهرود به روز ولادت امام حسین(ع)و روز پاسدار اشاره کرد و گفت : پاسداران سهم بزرگی در حفاظت از کشور داشته اند و توصیف های امام خمینی (ره) موجب افتخار آن هاست.
حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه شاهرود افزود : جانبازان با ایثار جان خود امنیت کشور و نظام را حفظ کردند.
وی در بخش دیگری اظهارداشت در حالی که بسیاری از جوانان تحصیل کرده و مومن به انقلاب بیکار هستند، دلیلی برای استفاده از افراد دوتابعیتی در مشاغل حساس نیست.
وی ادامه داد : با این که حق شهروندی دوتابعیتی ها باید محترم شمرده شود، اما امکان نفوذ دشمنان از طریق آنان وجود دارد.
وی افزود : از کسانی که برای قانون اساسی یک کشور بیگانه قسم خورده اند نباید انتظار وفاداری داشته باشیم.
امینی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مدیران وزارت اطلاعات اشاره کرد و گفت: در این دیدار بحث نفوذ دشمنان و لزوم هوشیاری مسوولان بار دیگر مطرح شد.
6107/6026

نظر شما