شناسهٔ خبر: 25030345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ممبینی: درباره آدیداس تناقضی در صحبت‌های ما وجود ندارد/ هیچ واسطه‌ای نبوده و شفاف کار کرده‌ایم

R35347/P1015135/S3,27/CT1

سرپرست کمیته بازاریابی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که بین صحبت‌های او و رئیس فدراسیون تناقضی وجود نداشت.

صاحب‌خبر -

هدایت‌الله ممبینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به این موضوع که با توجه به نداشتن قرارداد اسپانسری با آدیداس چگونه گفته بود این شرکت اجازه داده فدراسیون برای 17 تیم دیگر خود از لباس‌های تولید داخل استفاده کند، گفت: با شرکت آدیداس قرارداد تجاری یک ساله امضا کرده‌ایم و وقتی یک کشوری برندی را استفاده می‌کند، برای تمام رده‌هاست.

 وی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون قصد خرید از آدیداس را دارد و در خرید نباید الزامی وجود داشته باشد که فدراسیون ملزم به تهیه لباس سایر تیم‌ها از آدیداس شود، اظهار داشت: چون در قرارداد ما آمده بود که تمام تیم‌های ملی از لباس آدیداس استفاده خواهند کرد، برای اینکه از لباس‌های تولید داخلی استفاده کنیم، باید مجوز می‌گرفتیم که این کار را کردیم.

سرپرست کمیته بازاریابی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که صحبت‌های او و رئیس فدراسیون هم در زمینه درآمدها از فروش لباس‌های آدیداس تناقض داشت، خاطرنشان کرد: تناقضی وجود نداشت، بلکه من گفتم رقم مشخص نیست و از درصد فروش لباس‌ها که آدیداس در تمام فروشگاه‌های خود در دنیا ارائه می‌کند، سهم فدراسیون محفوظ است. آقای تاج یا بقیه دوستان رقم دقیق را گفته‌اند، اما من واقعیت‌ها را گفتم و به موضوع آب و تاب ندادم. شاید هم درآمد ما بیشتر از رقم اعلام شده شود.

ممبینی تأکید کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که قرارداد ما با آدیداس داشته، این است که ما با این شرکت قرارداد مستقیم بسته‌ایم و واسطه‌ها حذف شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به حذف شدن واسطه‌ها تأکید دارد و در آینده هم واسطه‌ای به میان نخواهد آمد، گفت: قرارداد ما با آدیداس بسته شده و هیچ واسطه‌ای نیست. اگر هم چیزی باشد، ما تلاش کردیم با آدیداس قرارداد ببندیم. حالا اینکه در ایران چه چیزهایی می‌گویند، موضوع این است که ما خواستیم همه چیز شفاف و رو راست باشد.

سرپرست کمیته بازاریابی در واکنش به این موضوع که گفته بود اگر تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی می‌آمد تکنولوژی آن از بین می‌رود و آیا قبول دارد اگر طراحی صورت می‌گرفت و این تصویر چاپ می‌شد مشکلی وجود نداشت، خاطرنشان کرد: بله، اما برای طراحی حداقل 9 تا 12 ماه زمان لازم است که زمان امضای قرارداد ما با آدیداس اصلاً فرصتی برای طراحی نمی‌گذاشت و چون قرارداد ما یک ساله است، طراحی لباس به خودی خود منتفی می‌شود.

ممبینی درباره استفاده تیم ملی بزرگسالان از البسه داخلی نیز گفت: تا جام ملت‌ها با آدیداس قرارداد داریم و تیم ملی در جام جهانی هم از این لباس‌ها استفاده خواهد کرد، اما پس از جام ملت‌ها لباس‌های تولید داخلی استفاده خواهد شد.

عضو هیئت ریئسه فدراسیون فوتبال در خصوص نزدیک شدن جواد نکونام به نیمکت تیم المپیک و اینکه هیئت رئیسه تصمیم نهایی خود را در این خصوص گرفته و فقط منتظر پاسخ نکونام است، گفت: این موضوع را بهتر است از خود آقای تاج بپرسید، اما باید اجازه بدهید در جلسات بعدی در این خصوص صحبت شود.

انتهای پیام/

نظر شما