شناسهٔ خبر: 24964066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

ابوشریف:

خط داعش، خط اسرائیل غاصب و آمریکا است

نماینده جنبش اسلامی فلسطین گفت: امروز همه می دانند خط داعش، خط وحدت نیست بلکه خط اسرائیل و آمریکا است، نباید فردی به ظاهر نام مسلمان داشته باشد اما نوک پیکان تفرقه در جهان اسلام باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران صبح امروز در همایش «رسول رحمت» و نشست مشترک علما و روحانیان تشیع و تسنن خراسان جنوبی، اظهار داشت: مهم نیست که چه کسانی اهل سنت و چه کسانی اهل تشیع هستند بلکه بر اساس روایات متعدد در قرآن همه مسلمان هستند.

وی گفت: اینکه انسان چطور فعالیت و چگونه تحرک داشته در نزد خداوند متعال مهم تر است و نه هویت و نه مذهب در نزد خداوند ثبت نمی شود.

نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه آن کسی که از کفار حمایت کند و یهود را دوست خود بداند مسلمان نیست، افزود: شیعه و سنی شیوه زندگی است و آنچه که مذهب انسان را تعیین می کند خط و مشی انسان ها است.

ابوشریف تصریح کرد: اینکه فرد در جامعه چگونه زندگی کند از اهمیت بالایی برخوردار است، نمی توان فردی را مسلمان خواند که از وهابیت و استکبار جهانی دفاع می کند و خادم شیاطین است.

وی ادامه داد: همه مسلمانان از پیامبراکرم(ص) و اولیای الهی تبعیت می کنند، نبردی که امروز مشاهده می کنیم نبرد شیعه و سنی نیست بلکه نبرد سیاسی است.

نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه در جوامعی که انواع مذاهب در آن وجود دارد این جنگ ها مذهبی تلقی می شوند، باید بر اساس روایات قرآن با یکدیگر متحد شویم و به آیات قرآن تمسک بجوییم‌.

ابوشریف اظهار کرد: امروز همه می دانند خط داعش، خط وحدت نیست بلکه خط اسرائیل و آمریکا است، نباید فردی به ظاهر نام مسلمان داشته باشد اما نوک پیکان تفرقه در جهان اسلام باشد.

وی افزود: تمام انسان ها باید قدس، مسجدالاقصی و فلسطین را پاس بداریم و با دشمنان اسلام و مسلمانان که همان یهودیان هستند با تمام وجود بجنگیم.

نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سال گذشته با اعضای جنبش اسلامی دیدار داشتند و فرمودند مسأله فلسطین مسأله اصلی جهان اسلام است و دفاع از فلسطین دفاع از اسلام است.

ابوشریف عنوان کرد: مسأله وحدت اسلامی و فلسطین مسأله ای مهم است، خط سیاسی ما خط قرآن کریم است و به آن افتخار می کنیم./۸۸۰/پ203/ب1

نظر شما