شناسهٔ خبر: 24703357 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

رهبر جنبش انصارالله یمن:

آماده نبرد در کنار حزب الله علیه اسرائیل هستیم/ عربستان در یمن شکست خواهد خورد

ابنا

رهبر انصارالله گفت: ملت عزیز یمن پس از گذشت سه سال با شدت در حال مقاومت است و دلاورانه ایستادگی کرده و پایداری عظیمی از خود نشان داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در گفتگو با روزنامه اینترنتی الاخبار لبنان تاکید کرد: عربستان سعودی در یمن شکست خواهد خورد، همان طور که در سوریه و عراق شکست خورده است.

وی در سومین سالگرد جنگ عربستان سعودی به یمن گفت: عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن در ریاض پایتخت عربستان سعودی به گروگان درآمده‌ و برخی از وزرای کابینه وی نیز در این شهر در بازداشت به سر می‌برند.

رهبر جنبش انصار الله یمن  توهمات محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان درمورد خارج کردن جنبش انصارالله از نقشه سیاسی و مردمی یمن را به سخره گرفت و گفت: در تجاوز آمریکایی – عربستانی ریختن خون مردم یمن مباح شمرده شده است؛ چراکه آنها مطمئنند که در مواضع بین‌المللی و منطقه‌ای مخالفت شدیدی با آنها نمی‌شود و همچنین به این دلیل که می‌دانند به صورت درست و پاک نمی‌توانند اهداف نظامی خود را محقق سازند، به همین دلیل دست به اقدامات وحشیانه می‌زنند تا این اقدامات سبک و روش آنها در تجاوزشان شود.

وی افزود: متجاوزان امیدوارند که این اقدامات وحشیانه به آنها برای پیروزی در نبرد و تحقق هدفشان در اشغال کردن سراسر یمن کمک کند و آنها از کشتار هزاران کودک، زن و غیرنظامی در شهرها و روستاها به روشی وحشیانه که کشتار دسته‌جمعی خوانده می‌شود،‌ إبا نکرده و بازارهای شلوغ و جمع‌های غیرنظامیان را در مناسبت‌های اجتماعی همچون عروسی‌ها و مراسم عزا و همچنین محله‌های شلوغ و مدارس و مساجد را هدف قرار می‌دهند.

الحوثی خاطرنشان کرد: هیچ تفاوتی میان دولت فعلی آمریکا با دولت سابق این کشور وجود ندارد و به نظر می رسد دونالد ترامپ بیش از دولت اوباما در دوشیدن این گاو شیرده(عربستان سعودی) موفق بوده است.

الحوثی در ادامه افزود ملت عزیز یمن پس از گذشت سه سال با شدت در حال مقاومت است و دلاورانه ایستادگی کرده و پایداری عظیمی از خود نشان داده است.

وی با بیان این که اعضای این جنبش آمادگی دارند کنار حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی بجنگند تاکید کرد توسعه موشکی را تا زمان رسیدن به بازدارندگی کامل ادامه می‌دهیم و در صورت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، ارسال نیرو از یمن برای شرکت در جنگ علیه اسرائیل در کنار حزب الله کاملا جدی است.

وی افزود: قبایل یمن هستند که آرزوی جنگ با اسرائیل را دارند.

............
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما