شناسهٔ خبر: 24701389 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترامپ بهتر از اوباما عربستان را دوشيده است

خبرگزاری صداوسیما

دبير کل جنبش انصارالله يمن با اشاره به شکست تجاوز عربستان سعودي به يمن تاکيد کرد: ترامپ بهتر از اوباما عربستان سعودي را دوشيده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دبير کل جنبش انصارالله يمن با اشاره به شکست تجاوز عربستان سعودي به يمن تاکيد کرد: ترامپ بهتر از اوباما عربستان سعودي را دوشيده است.

عربستان در يمن شکست خواهد خورد
روزنامه اينترنتي الاخبار لبنان در شماره اينترنتي امروز خود نوشت: سيد عبدالملک بدرالدين الحوثي در گفتگو با اين روزنامه تاکيد کرد: عربستان سعودي در يمن شکست خواهد خورد، همان طور که در سوريه و عراق شکست خورده است.
وي در سومين سالگرد جنگ عربستان سعودي به يمن گفت: عبد ربه منصور هادي رئيس جمهورمستعفي يمن در رياض پايتخت عربستان سعودي به گروگان درآمده اند و برخي از وزراي کابينه وي نيز در اين شهر در بازداشت به سر مي برند.
وي در واکنش به اظهارات محمد بن سلمان وليعهد عربستان سعودي درباره منزوي کردن جنبش انصارالله در يمن گفت: اين سخنان پوچ است.

ترامپ بهتر از اوباما عربستان را دوشيده استدولت فعلي آمريکا با دولت قبلي هيچ تفاوتي ندارد
دبير کل جنبش انصارالله يمن خاطرنشان کرد: هيچ تفاوتي ميان دولت فعلي آمريکا با دولت سابق اين کشور وجود ندارد و به نظر مي رسد دونالد ترامپ بيش از دولت اوباما در دوشيدن اين گاو شيرده(عربستان سعودي) موفق بوده است.
وي در بخش ديگري از سخنان بيان داشت: در صورتي که اسرائيل بخواهد جنگ جديدي را عليه لبنان آغاز کند، انصارالله يمن نيروهاي خود را به لبنان اعزام خواهد کرد. شمار زيادي از قبائل يمن آرزوي نبرد با اسرائيل را دارند.
وي به جزئيات بيشتري از مشارکت رژيم صهيونيستي در جنگ يمن به ويژه در جبهه هاي مشرف بر درياي سرخ اشاره کرد.
 

آمادگي جنگ با رژيم صهيونيستي در کنار حزب الله لبنان

الحوثي در ادامه افزود ملت عزيز يمن پس از گذشت سه سال با شدت در حال مقاومت است و دلاورانه ايستادگي کرده و پايداري عظيمي از خود نشان داده است.

وي همچنين  بر آمادگي اين جنبش براي جنگ عليه رژيم صهيونيستي کنار حزب الله لبنان تاکيد کرد. 
 الحوثي  بابيان اين که  اعضاي اين جنبش آمادگي دارند کنار حزب الله لبنان عليه رژيم صهيونيستي بجنگند تاکيد کرد توسعه موشکي را تا زمان رسيدن به بازدارندگي کامل ادامه مي دهيم.

آمريکا  انگليس از جنگ يمن سود مي برند

الحوثي خاطرنشان کرد آمريکا و انگليس از جنگ يمن سود مي برند و هيچ نشانه اي از راه حل سياسي وجود ندارد.

وي تاکيد کرد در صورت حمله رژيم صهيونيستي به لبنان، ارسال نيرو از يمن براي شرکت در جنگ عليه آن کاملا جدي است.

آمادگي کامل براي اعزام رزمنده براي جنگ با رژيم صهيونيستي

عبدالملک بدرالدين دبيرکل جنبش انصارالله يمن در ادامه گفت ما براي اعزام رزمنده در هر جنگي که اسرائيل عليه لبنان يا فلسطين به راه بيندازد آمادگي داريم و اين يک موضع جدي است. 
وي افزود شماري از نيروهاي قبايل يمن هستند که آرزوي جنگ با اسرائيل را دارند.
عبدالملک افزود روسيه ملاحظات خود را در يمن دارد و ما به آن دل نبسته ايم. 
وي تأکيد کرد توسعه توانمندي موشکي ادامه دارد و هدف ما رسيدن به سطح بازدارندگي است.

نظر شما