شناسهٔ خبر: 24690942 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

عضو فراکسیون روحانیون مجلس:

انتظار قاطبه مردم، جدیت مسئولان در مقابله با فساد و تبعیض است

حوزه/ عضو فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: در حال حاضر یکی از انتظارات مهم قاطبه مردم، جدیت مسئولان و به خصوص دولتمردان و نمایندگان مجلس در مقابله با فساد و تبعیض است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بیانات دردمندانه چندی پیش مقام معظم رهبری در خصوص این که ما در زمینه تحقق عدالت در کشور عقب مانده ایم، اظهار داشت: جدیت مسئولان در مواجهه با فساد و تبعیض و بی عدالتی، انتظار به حق آحاد مردم است که در این باره نباید کوتاهی و سستی صورت گیرد.

وی با بیان این که رانت خواری ها و ویژه خواری ها و حقوق های نجومی با اصل خدمت صادقانه در جامعه و نظام اسلامی منافات دارد، گفت: یکی از طرح های خوب مجلس در هفته های اخیر طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان است که به عقیده بنده پشتوانه ای 80 میلیونی دارد و باید حتما به صورت دقیق به اجرا درآید.

این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید بدانند که مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای این که بهتر و صادقانه تر به مردم خدمت کنند نه این که این پست و مسئولیت ها بهانه ای باشد برای غارت و چپاول بیت المال و به دست آوردن امتیازات خاص که منجر به ثروت های نجومی و بادآورده شود.

وی بیان داشت: آنچه ضرورت دارد این که ما باید با درست خدمت کردن و پرهیز از اشرافی گری و نیز مقابله جدی با فساد و تبعیض و بی عدالتی، زمینه اعتماد هر چه بیشتر مردم به نظام اسلامی را فراهم کنیم نه این که خدای ناکرده با گفتار و رفتارمان باعث سلب و یا کاهش این اعتماد شویم.

۳۱۳/۸

نظر شما