شناسهٔ خبر: 24690120 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

افتتاح آزمایشگاه مرجع و بازدید سرزده رئیس جمهور از ایستگاه سلامت مرکز اوژانس

با حضور رئیس جمهور، خط تولید محصولات جامد با استانداردهای سه گانه GMP و بیش از 100 محصول از آخرین داروهای روز دنیا، آزمایشگاه مرجع و بخش تحقیق و توسعه در شرکت داروسازی تهران شیمی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بهبود کیفیت زندگی بیماران با جدیدترین راهکارهای بهداشتی و سلامت دارویی همچنین توسعه و پیشرفت در سطح جهانی، افزایش توانایی در رقابت، رویکرد جامع به بازارهای جهانی، بهبود کیفیت، ابتکار و نوآوری در محصولات و افزایش رضایتمندی از اولویت ها و اهداف شرکت در مسیر جهانی شدن اعلام شده است.
این شرکت داروسازی همچنین دارای خطوط تولیدی تزریقی، خطوط تولید نیمه جامد و خطوط تولید مایعات با 40 محصول با حجم تولید حدود 50 میلیون داروست.
 
­رئیس جمهور گفت: در سال جدید باید همه خود را برای تحول بزرگ، تولید ملی بیشتر، پیشرفت اقتصادی و ثروت بالاتر کشور آماده کنیم.
آقای روحانی در حاشیه بازدید از واحد تحقیق و توسعه داروسازی تهران شیمی، در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با تبریک سال 97 و آرزوی توفیق در سال جدید افزود: در بازدید از مرکز داروسازی برایم جالب توجه بود که این مرکز  خود را با استانداردهای جهانی تطبیق داده است و این امر بسیار مهمی است که داروهای ما به کشورهای دیگر صادر شود.
وی گفت: وقتی محصولی در مسیر درست رقابت قرار می گیرد که بتواند صادراتی باشد و اگر ما توانستیم بازارهای دنیا را فتح کنیم  معنی آن این است که کیفیت ما درست است و قیمت ما رقابتی است و اگر نمی توانیم در بازارهای جهانی ورود کنیم پس اشکالی وجود دارد که باید آن را رفع کنیم.
رئیس جمهور با اشاره به بازدید امروز خود از واحد تحقیق و توسعه داروسازی تهران شیمی افزود: آزمایشگاه های بسیار خوب و مجهزی اینجا وجود دارد و در بخش تحقیق و توسعه تلاش های بسیار خوبی انجام می گیرد واینکه یک مرکز خصوصی توانمند می تواند در سطح منطقه و جهان در ساخت دارو حرف بزند برای کشور ما افتخار است.
آقای روحانی گفت: دولت همه بخش های خصوصی را در زمینه تولید به خصوص در جاهایی که دانش بنیان است و بر پایه دانش و تحقیقات کار پیش می رود فعال می کند، اینجا درست است که نیروی دست هم فعال است اما در بیشتر طراحی ها نیروی مغز و دانش و تخصص می تواند کار را پیش ببرد.
وی افزود: در پیام نوروز از همه صنعتگران و سرمایه داران داخلی و خارجی  خواهش کردم سرمایه های خود را بیاورند و نیروهایی که دانش پژوه هستند بتوانند از تخصص خود استفاده و بهره برداری کنند.
رئیس جمهور با بیان اینکه امید ما به جوانان است و این جوانان آینده را می سازند گفت: جوانان باید برای نسل بعد خود را آماده کنند و در زمینه های مدیریتی و برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که نسل جوان ما احساس کند در کشوری زندگی می کند که احساس آزادی بیشتری دارد، شرایط رشد و تکامل برای او وجود دارد و اشتغال آبرومند برای او هست و قدرت ارتباط با جهان را دارد و با تحولات جهانی آشنا باشد و همه بتوانند با تلفن همراه خود با دنیا در تماس باشند.
وی افزود: حق اطلاع و ارتباط باعث می شود دانش ما به روز باشد و ما بتوانیم نظارت بیشتری داشته باشیم و سال 97 باید سال شفافیت بیشتر و مبارزه با فساد باشد و این خواست جوانان ما هم اقتصاد بیشتر و آزادی بیشتر و فرهنگ بیشتر است.
رئیس جمهور گفت: از یک پایگاه امداد و نجات اورژانس و هلال احمر بازدید کردیم دیدیم در اورژانس موتورسیکلت فعال شده و این بسیار ارزشمند است و هر چه در آمبولانس وجود دارد در آن هم وجود دارد.
آقای روحانی افزود: در هلال احمر پایگاه به بالگرد و نیروهای توانمند مجهز بود، من از همه نیروهای امدادی ستادهای نوروزی، پلیس، راهدارها و نیروهای پزشکی و خدمت رسانی، تشکر و آرزو می کنم امسال تلاش بیشتری انجام دهند که در نوروز به مردم خدمت می کنند.
 
حضور سرزده دکتر روحانی از ایستگاه سلامت مرکز اورژانس تهران
رئیس جمهور همچنین صبح اولین روز از نوروز سال 1397 هجری شمسی، از مرکز اورژانس و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای چیتگر بازدید کرد.
آقای روحانی  با حضور سرزده در ایستگاه سلامت مرکز اورژانس تهران واقع در عوارضی قدیم تهران-کرج و پایگاه امداد و نجات جاده ای چیتگر، با تبریک عید نوروز به امدادگران این دو مرکز، از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همه خادمان فرهای نوروزی  قدردانی کرد.
افتتاح آزمایشگاه مرجع و بازدید سرزده رئیس جمهور از ایستگاه سلامت مرکز اوژانس 
رئیس جمهور در این بازدید در گفتگو با رؤسای مرکز اورژانس و پایگاه امداد و نجات، از میزان آمادگی و برنامه ریزی های انجام شده برای امدادرسانی به مردم و مسافران نوروزی اطلاع یافت.
در این بازدید، رئیس مرکز اورژانس کشور، گزارشی از طرح های اجرا شده برای امدادرسانی بهتر و مطلوب تر به مسافران نوروزی ارائه کرد.
آقای روحانی همچنین در این بازدید موافقت خود را با کمپین ملی "نه به تصادفات" اعلام و میثاقنامه آن را امضا کرد.

نظر شما