شناسهٔ خبر: 24676162 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سعید کریمی دهکردی سرپرست دانشگاه شهرکرد شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم،در حکم انتصاب منصور غلامی خطاب به دکتر کریمی دهکردی آمده است:با عنایت به مراتب تعهد، تخصص

صاحب‌خبر - به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم،در حکم انتصاب منصور غلامی خطاب به دکتر کریمی دهکردی آمده است:با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب می‌شوید.
در ادامه حکم آمده است:انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.
در این حکم آمده است:امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.
دکتر سعید کریمی دهکردی متولد 1345 شهرکرد و فارغ التحصیل رشته علوم دامی از دانشگاه تربیت مدرس و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه شهر کرد می باشد.
وی تاکنون در آن دانشگاه مسئولیت های مختلفی از جمله مدیرگروه، معاون فرهنگی و اجتماعی و قبل از انتصاب، معاون دانشجویی دانشگاه را عهده دار بوده است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه جداگانه ای با پذیرش استعفای دکتر شایان شامحمدی، رئیس پیشین دانشگاه شهر کرد، از خدمات وی در دوران تصدی این مسئولیت، قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، هم اینک، بیش از 8 هزار دانشجو در52 رشته کارشناسی، 68 رشته کارشناسی ارشد،40 رشته دکتری تخصصی و یک رشته دکترای حرفه ای و 28 رشته تحصیلی در پردیس دانشگاهی این دانشگاه شامل 13 رشته کارشناسی ارشد و 15 رشته دکترای تخصصی، مشغول به تحصیل هستند.
300 عضو هیات علمی تمام وقت شامل 15 استاد، 68 دانشیار، 200 استادیار و 17 مربی در هشت دانشکده این دانشگاه فعالیت علمی دارند.
2097
انتهای پیام

نظر شما