شناسهٔ خبر: 24664004 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از هلند

پرونده کاراته ایران با 3 مدال نقره بسته شد+عکس

مبارزات کاراته کاهای ایران در روز سوم کاراته وان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از هلند؛ سومین روز از رقابت های کاراته وان هلند در حالی از امروز آغاز شده است که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در روز سوم و پایانی رقابت ها، تیم کاتای تبریز با ترکیب احد شاهین، فرزاد محمدخانلو و سهند اسلامی در دیدار رده بندی کاتای تیمی مردان مقابل تیم ملی ترکیه به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به سود ترکیه به پایان رسید.

کاتای شهرداری تبریز ابتدا کرواسی را با نتیجه چهار بر یک شکست داده بود. نمایندگان کاتای تبریز دور دوم مقابل ایتالیا با نتیجه سه بر دو نتیجه را واگذار کرده بودند.

در وزن منهای 75 کیلوگرم، بهمن عسگری در مبارزه اول 2 بر صفر از سد متیوس لیسکووسکی از اسلواکی گذشت. عسگری در دیدار دوم یک بر صفر توماس اسکات امریکایی را برد.
او در سومین دیدار در حالی که 3 بر صفر مقابل داستونبیک اتابولاف از ازبکستان پیش بود، حریف هانسوکو شد تا عسگری 8 بر صفر برنده میدان باشد.
عسگری در چهارمین مبارزه 4 بر 2 لوگان داکوستا از فرانسه را برد و راهی دور نیمه نهایی شد.
او در نیمه نهایی5 بر صفر استانیسلاو هورنا از اوکراین نفر دوم رنکینگ جهان و دارنده طلای بازیهای جهانی، برنز جهان، ۲ نقره اروپا و ۴ طلا کاراته وان را شکست داد و فینالیست شد.

عسگری امروز به مصاف کن نیشیمورای ژاپنی رفت و بازی با نتیجه چهار بر دو به سود نماینده ژاپن تمام شد و عسگری به مدال نقره دست یافت.

در وزن 68+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی ابتدا ۵ بر یک میرنسا بکتاش از بوسنی و هرزگوین را شکست داد. سپس 3 بر 2 حنا آنتونویچ از سوئد را برد. سومین مبارزه عباسعلی 4 بر یک مقابل ماریا تورس از اسپانیا دارنده عنوان سومی امیدهای جهان در سال2017 پیروز شد.
با آسیب دیدگی حریف فرانسوی و اخراج حریف ژاپنی، حمیده عباسعلی به فینال وزن 68+کیلوگرم راه یافت و امروز به مصاف آیومی یوکوزا ژاپنی رفت.

حمیده عباسعلی صفر 

آیومی یوکوزا از ژاپن صفر برنده در هانتی ۳ به ۲ با رای داور 
 
آیومی ژاپنی یک طلا و 2 برنز جهان، یک طلا و یک نقره آسیا و 7 طلا، 6 نقره و یک برنز کاراته وان ها را در کارنامه دارد.

 در بخش کاتای تیمی مردان هم تیم ملی ایران متشکل از روزبه روشنی، امیربهادر تدین و سهیل ساجدی فر در پیکار مقابل تیم ملی ایتالیا در دیدار فینال قرار گرفتند که با شکست مقابل این تیم به مدال نقره بسنده کردند.

با این نتایج پرونده کاراته ایرا با 3 مدال نقره بسته شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما