شناسهٔ خبر: 24652088 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لیگ جهانی کاراته - رتردام؛

عباسعلی به دیدار نهایی صعود کرد/ تلاش پورشیب برای کسب مدال برنز

روز دوم از سومین مرحله رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۸ با صعود سرگروه تیم بانوان ایران به دیدار نهایی همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که با حضور ۶۸۳ کاراته کا از ۷۴ کشور در سالن «تاپ اسپورت» شهر رتردام در هلند جریان دارد حمید عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم زنان با شکست همه رقبا راهی دیدار نهایی شد.

وی کار خود را با برتری مقابل«بکتاش» از بوسنی آغاز کرد و سپس «حنا آنتوویچ» از سوئد را شکست داد. این کاراته کا در ادامه «ماریاتورس» اسپانیایی را از پیش رو برداشت و با آسیب دیدگی حریف فرانسوی و اخراج حریف ژاپنی، حمیده عباسعلی به فینال وزن ۶۸+کیلوگرم راه یافت. عباسعلی فردا به مصاف «آیومی یوکوزا» ژاپنی می رود.

ذبیح الله پورشیب نیز در وزن ۸۴- کیلوگرم در دور نخست نتیجه را پس از تساوی یک بر یک برابر «محمد الکتبی» از فرانسه با قانون سنشو به حریف خود واگذار کرد. با صعود این رقیب به دیدار نهایی، سرگروه تیم مردان کشورمان شانس حضور در گروه بازنده ها وکسب مدال برنز را پیدا کرد.

وی در این مرحله «فخرالدین فریق» از تونس و «ایگورچیخماروف» از قزاقستان را شکست داد و با حاضر نشدن «جرجیوس» از یونان در میدان مبارزه، راهی دیدار رده بندی شد تا فردا برای کسب مدال برنز به روی تاتامی برود.

امیربهادر تدین، احمدرضا محمودی و ابوالفضل شهرجردی، در کاتای انفرادی، رزیتا علیپور در کومیته انفرادی ۶۱- کیلوگرم، محدثه آقایی، مبینا کاویانی و مهتبا اسماعیلی در وزن ۶۸- کیلوگرم،  مهدی قراری زاده، علی فداکار، کیوان بابان، مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم ، مهدی عاشوری، سامان حیدری، صالح اباذری و سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم هم با شکست برابر رقبای خود از گردونه مسابقات حذف شدند.

در روز پایانی این رقابتها تیم اعزامی کشورمان شانس کسب ۳ مدال طلا و سه برنز را خواهد داشت.

بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم، حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم، تیم کاتای ایران با ترکیب ترکیب امیربهادر تدین، روزبه روشنی و سهیل ساجدی فر برای کسب مدال طلا مبارزه می کنند.

ذببح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم و تیم کاتای شهرداری تبریز با ترکیب سهند اسلامی، فرزاد محمدخانلو و احد شاهین هم برای کسب مدال برنز روز یکشنبه به مصاف رقبای خود می روند.

نظر شما