شناسهٔ خبر: 24646125 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار فرمانده کل ارتش با خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس

فرمانده کل ارتش در آستانه سال جدید و به مناسبت هفته شهید با جمعی از خانواده شهدای ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی امروز (شنبه) با 6 خانواده شهید متشکل از سازمان‌های مختلف ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.
این دیدار به دعوت امیر فرماندهی کل ارتش از خانواده‌های شهدای سازمان‌های مختلف انجام شد تا ضمن تجلیل از این عزیزان در آستانه سال جدید ؛ تجدید میثاقی با آرمان‌‎ها و ارزش‌های شهدا صورت گیرد.
در این دیدار صمیمانه ضمن اینکه هریک از خانواده شهدا تکریم و معارفه شدند به بیان خاطراتی از شهید خود و دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند و فضای این جلسه را معطر به یاد شهدا کردند.
در پایان امیر سرلشکر موسوی نیز با تأکید لزوم حرکت در مسیر شهدا، تاکید کرد : شهدا هیچ‌گاه از یاد نخواهند رفت و ما قدردان شهدا و خانواده‌ آن‌ها هستیم و این قدردانی نه تنها با زبان بلکه باید در عرصه عمل نیز نمود داشته باشد.
وی صبر و شکیبایی خانواده شهدا را از امدادهای غیبی و الهی در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: در کنار امدادهای غیبی دوران دفاع مقدس که منجر به پیشروی نیروهای مجاهد اسلام در برابر دشمن می‎شد، صبر و شکیبایی خانواده شهدا که با اشتیاق فرزندان خود را راهی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل می‌کردند نیز از امدادهای دیگر غیبی و الهی به شمار می‌‌آید.
در پایان این نشست صمیمانه، فرمانده کل ارتش ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا، با آنان عکسی به یادگار گرفت.
 
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_2012294" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2072613/2012294?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما