شناسهٔ خبر: 24656474 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

خواهر شهید عبدالرحمن پایدار:

گلایه مردم به وضع موجود به منزله برگشت از انقلاب و شهدا نیست

خواهر شهید عبدالرحمن پایدار گفت: گلایه‌های مردم نسبت به مشکلات کشور به منزله برگشت آنان از انقلاب و شهدا نیست؛ بلکه به منزله درخواست رفع مشکلات جهت بهبود وضع معیشتی آنان و ارتقای نظام اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

خواهر شهید عبدالرحمن پایدار از شهدای دفاع مقدس:به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، اشرف پایدار خواهر شهید عبدالرحمن پایدار از شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: فرهنگ شهادت بسیار پویا و نافذ است که اگر جامعه‌ای وارد شود به آن جامعه حیات انسانیت می‌بخشد.

وی با اشاره به اغتشاشات دی ماه سال جاری، افزود: در ماجرای اغتشاشات اخیر در ایران چیزی که تعجب‌آور بود این بود که پس از اغتشاشات شهدای گمنام در شهرهای مختلف ایران با حضور بسیار گرم مردم تشییع شدند و این سیلی محکمی به بدخواهان نظام اسلامی زد.

پایدار با اشاره به اینکه دشمنان به خوبی فهمیده‌اند که ملت ایران به شهدا ارادت خاصی دارند، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای مخدوش کردن چهره شهدا در نزد مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی در پایان گفت: گلایه‌های مردم نسبت به مشکلات کشور به منزله برگشت آنان از انقلاب و شهدا نیست بلکه به منزله درخواست رفع مشکلات جهت بهبود وضع معیشتی آنان و ارتقای نظام اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما