شناسهٔ خبر: 24598247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تساوی تراکتورسازی مقابل الجزیره امارات

پایان خوش شاگردان برانکو در سال ۹۶ با برد الوصل

صاحب‌خبر -

درچارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه A از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز دوتیم تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید. تراکتورسازی با این نتیجه ۲ امتیازی شد و در انتهای جدول گروه A باقی ماند. الجزیره هم با ۵ امتیاز موقتا در رده دوم جدول ماند.

ارطغرول ساغلام بعداز تساوی تیمش برابر الجزیره امارات گفت: بازی خوبی بود و از هواداران تشکر می کنم که به ورزشگاه آمدند. تیم برتر میدان بودیم. هدف ما پیروزی در این بازی بود. ۱۰۰ دقیقه فوتبال بازی کردیم و آمار بازی را که دیدم ۶۵درصد بازی در اختیار ما بود. اما متاسفانه تنها یک گل زدیم. رقیب ‌مان در ۱۰۰ دقیقه یک بار به سمت دروازه ما آمد و یک گل زد.تا محوطه جریمه آمدیم و ۱۳ کرنر زدیم. چند فرصت جدی داشتیم، اما فقط یک گل زدیم.موقعیت ‌های زیادی در طول بازی داشتیم ولی حریف ما در ۱۰۰ دقیقه فقط یک بار به سمت دروازه ما هجوم آورد که روی همان حمله به گل رسید. رقیب ما برای فوتبال بازی نکردن به میدان آمده بود. در عمرم چنین داوری ندیده بودم. داور امروز به تیم حریف کمک کرد.متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم و تنها توپی که به سمت دروازه ما آمد گل شد.تیم ما نشان داده که می‌تواند در دو بازی باقی مانده به پیروزی برسد اما کار از دست ما خارج شده و باید به نتیجه رقبا هم نگاه کنیم.کاملاً بر بازی حاکم بودیم و حریف ‌مان را له کردیم. با این بازیکنان بهتر از این نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.

هنک تن کاته سرمربی این تیم درباره بازی گفت: به تیمم افتخار می کنم که در یک شرایط سخت توانستند از تراکتورسازی امتیاز بگیرند. در نیمه دوم تحت فشار بودیم و توانستیم دفاع خوبی داشته باشیم. از دروازه بانم تشکر می کنم که عملکرد خبوی داشت. اگر داور پنالتی ما را می گرفت می توانستیم پیروز بازی شویم. خطا روی رومارینهو پنالتی بود.اینکه در هر صورت توانستیم یک امتیاز بگیریم، خیلی خوب است و خوشحال هستیم. تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد. مهدی کیانی یک مهره خیلی خوب برای تراکتورسازی است. شانس‌مان برای صعود بسیار زیاد است. ما یک بازی خانگی هم داریم که می‌توانیم خیلی راحت از پس این بازی بر بیاییم. نباید فراموش کنیم که ما شش بازیکن بین المللی را از دست دادیم. این بازیکنان در بازی امروز غایب بودند.فکر می‌کنم تراکتورسازی یکی از بهترین‌ها بود. وقتی بازی الغرافه و تراکتوسازی را دیدم، به نظرم تراکتورسازی مستحق پیروزی بود و دچار بدشانسی شد. فوتبال ایرانی یکی از بهترین فوتبال‌های دنیا است و تیم ملی ایران هم به جام جهانی صعود کرده است. بازیکنان ایرانی از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند اما بازیکنان در سطح عالی همیشه پیروز نمی‌شوند.

در دیگر بازی پرسپولیس با الوصل دیدار کرد که توانست با یک گل این تیم را شکست دهد.این بازی که از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در ورزشگاه زعبیل برگزار شد پرسپولیس با تک گل کمال کامیابی نیا در دقیقه ۳۷ سه امتیاز بازی را از آن خود کرد.در این بازی در نیمه اول وحید امیری در برخورد پای بازیکن حریف با صورتش دچار مصدومیت شد و به ناچار جایش را به گادوین منشا داد. در لحظه ورود منشا به زمین پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را ماهینی ارسال کرد و کامیابی نیا در دقیقه ۳۷ گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول بازی متعادلی را به نمایش گذاشت بیرانوند در چند صحنه توانست حملات تیم الوصل را بی ثمر بگذارد. پرسپولیس با این پیروزی۹ امتیازی شد و در کنار السد قطر که این تیم هم ۹ امتیازی است در صدر جدول گروه سوم قرار گرفتند. در میان چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و در هفته چهارم، تنها پرسپولیس به برتری رسید. شجاع خلیل‌زاده که پیش از این در دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کارت زرد دریافت کرده بود و یک کارته بود در اواخر نیمه نخست دیدار برابر الوصل امارات هم از داور کارت زرد گرفت تا دو کارته شود و بر اساس قوانین AFC بازی بعدی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

در دیگر بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت۱۸:۴۵ السد قطر میزبان نسف قارشی ازبکستان بود. السد در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر صفر نماینده ازبکستان را شکست دهد.گل‌های السد را ژاوی (۳)، عبدالکریم حسن (۱۵)، بغداد بونجاح(۴۳) و همرون (۷۱) به ثمر رساندند.السد با این نتیجه ۹ امتیازی شد و با توجه به برد مقابل پرسپولیس بالاتر از این تیم در رده نخست گروه C قرار گرفت.نسف فارشی هم با همان ۶ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

وحید صابری

نظر شما