شناسهٔ خبر: 24286741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

نیروهای نظامی وانتظامی برای تامین امنیت کشور از جان می گذرند

خمین- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی برای تامین امنیت کشور از جان مایه می گذارند و امنیت و آرامش امروز در جامعه مرهون ایثار و شهادت سربازان واقعی نظام اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث عزیزی، شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سه تن از شهدای نیروی انتظامی در حوادث اخیر خیابان پاسداران تهران، در مسجد جامع شهرستان خمین، اظهار کرد: امنیت مثل هر پدیده و اقدامی نیاز به هزینه دارد و هزینه برقراری امنیت در جامعه، تبعیت از قانون و مقررات توسط شهروندان است،اما برای برقراری امنیت و حفظ آن هزینه هایی مانند ایثار جان و شهادت نیز لازم است.

وی ادامه داد: دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی بعد از  نتایج انتخابات و اعلام رای اکثریت مردم به نظام جمهوری اسلامی در فروردین ماه ۵۸ شکل گرفت چرا که از قبل برنامه ریزی شده بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: بعد از برقراری نظام جمهوری اسلامی در کشور، دشمن درصدد براندازی نظام بود که ایثارگری سربازان نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، باعث شکست برنامه های دشمن شده است.

عزیزی خاطر نشان کرد: حمله رژیم بعثی عراق به مرزهای ایران که بیش از ۶۴۰ بار اتفاق افتاد و فتنه های مختلف مانند خلق فتنه کردستان و آمل از برنامه ها و طراحی های مختلف دشمن در براندازی حکومت جمهوری اسلامی بوده و این فتنه ها و توطئه ها ادامه خواهد داشت.

وی مراسم گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی را باعث افزایش روحیه انقلابی و جهادی نیروهای امنیتی در راستای حفظ و امنیت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی نشان دهنده بصیرت و هوشیاری مردم است که قدر شهادت و ایثارگری ها را می دانند و برای مسیر انقلابی بسیجیان واقعی نظام جمهوری اسلامی با فتنه گران و آشوبگران تفاوت قایل می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: مردم در برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی پیشقدم هستند که نشان دهنده قدر شناسی مردم است و نیروهای امنیتی و انتظامی تا آخرین قطره خون برای حفظ نظام جمهوری اسلامی با اقتدار ایستاده اند.

عزیزی اظهار کرد: در حادثه تلخ آشوبگری برخی دراویش، شهدای نیروی انتظامی در اوج اقتدار مظلومانه به شهادت رسیدند و اینکه در مقابل این آشوب ها نیروهای امنیتی با تامل و خویشتن داری مقاومت کردند، یعنی حفظ امنیت در جامعه مهمتر است.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ نیز نیروهای نظامی و امنیتی تحمل کردند، تا زمانی که اقتدار نظام جمهوری اسلامی به میان آمد و در کمترین زمان ممکن فتنه گران توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: همانطور که رهبری فرمودند خرمشهر ها در پیش رو داریم چرا که فتنه های بسیاری علیه نظام جمهوری اسلامی در پیش رو است و در این مسیر هوشیاری و بصیرت مردم و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه  همواره شکست دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

عزیزی افزود: جمهوری اسلامی باید به عنوان یک الگوی حکومتی معرفی شود و آرمان های نظام جمهوری اسلامی همواره مخالف خط استعماری غرب است بنابراین دشمنی نظام جمهوری اسلامی و استکبار مستمر است تا زمانی که عدالت در جهان عالمگیر شود.

نظر شما