شناسهٔ خبر: 24290167 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مرکزی|نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشات برقراری امنیت را در اولویت قرار می‌دهد

R41371/P1357/S6,73/CT11

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشات برقراری امنیت را در اولویت قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، سردار کیومرث عزیزی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سه تن از شهدای نیروی انتظامی در حوادث اخیر خیابان پاسداران تهران که در مسجد جامع خمین برگزار شد اظهار داشت: امنیت هم مانند هر پدیده دیگری نیازمند هزینه بوده که هزینه آن رعایت قانون و مقررات توسط افراد آن جامعه است اما گاهی برای برقراری این امنیت به هزینه‌های بالاتری نظیر ایثار و از جان گذشتگی لازم است.

وی افزود: پس از نتایج انتخابات سال 58 و رای آری حداکثری مردم به نظام جمهوری اسامی ایران دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی آغاز شد و این دشمنی از قبل برنامه‌ریزی شده بود و پس برقراری نظام جمهوری اسلامی تلاش دشمن برای براندازی آن بود که خوشبختانه این تلاش‌ها با پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با شکست روبه‌رو شد و ایثارگری‌های سربازان نظام اسلامی این فتنه‌ها را خنثی و بی اثر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: از همان روزهای ابتدایی شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز شاهد فتنه‌های دشمنان به اشکال مختلف  چون حمله بیش از 640 بار رژیم بعثی عراق، فتنه کردستان و آمل و غیره بوده‌ایم که همواره هدف از آنها براندازی نظام اسلامی بوده و این فتنه‌ها همچنان ادامه دارد.

بزرگداشت شهدای نظم و امنیت سبب تقویت روحیه جهادی و انقلابی می‌شود

عزیزی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی گفت: برگزاری چنین مراسم‌هایی سبب تقویت روحیه جهادی و انقلابی در نیروهای امنیتی می‌شود تا با انگیزه بیشتر در مسیر حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارند، همچنین برگزاری این مراسم‌ها بیانگر بصیرت و هوشیاری مردمی است که قدر شهادت، ایثار و از خودگذشتگی‌ها را می‌دانند و میان بسیجیان واقعی و فتنه‌گران تفاوت قائل می‌شوند.

وی ادامه داد: پیشقدم بودن مردم برای برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا از اهمیت بالایی برخوردار بوده و قدرشناسی آنها را نشان می‌دهد که قدردان زحمات و مجاهدت‌های نیروهای امنیتی و انتظامی مقتدر در راه حفظ نظام اسلامی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به حادثه تلخ اغتشاش برخی دراویش گفت: در این حادثه تلخ تعدادی از نیروهای خدوم انتظامی در اوج اقتدار و در راه حفاظت از نظام اسلامی به شهادت رسیدند و تامل و خویشتن‌‌داری آنها در مقاومت بیانگر اهمیت حفظ امنیت از نگاه آنها بود.

عزیزی عنوان کرد: نمونه این صبر و تحمل توسط نیروهای انتظامی را در جریان فتنه 88  هم شاهد بودیم که با تحمل خود ایستادند اما وقتی بحث اقتدار نظام جمهوری اسلامی به میان آمد در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری فتنه‌گران اقدام کردند.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با فتنه‌ها بسیاری روبه‌رو می‌شود و به فرموده ایشان " خرمشهرها پیش رو داریم" که در این مسیر باید همواره با تبعیت از ولایت فقیه و هوشیاری و بصیرت کافی حرکت و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: نکته مهمی که وجود دارد اینکه آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی همواره مخالف خط استعماری غرب است و دشمنی میان استکبار و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استمرار داشته و ادامه می‌یابد تا زمانی که عدالت در جهان عالمگیر شود، بنابراین جمهوری اسلامی باید به عنوان یک الگوی حکومتی در سراسر جهان معرفی شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما