شناسهٔ خبر: 24283290 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تبریز| ۷۵ میلیارد اعتبار برای تبریز ۲۰۱۸ اختصاص می‌یابد

R7887/P1377/S6,47/CT11

نماینده تبریز با اشاره به اینکه قبلاً بودجه تبریز ۲۰۱۸ حدود ۱۰ میلیارد تصویب شده بود گفت: مقداری هم به صورت بودجه سرمایه‌ای ارائه شده و حدود ۷۵ میلیارد اعتبار برای آن اختصاص می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، شهاب الدین بی مقدار عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بر اساس آمار و ارقام صندوق توسعه ملی، پروژه‌های نفت و گاز کشور اغلب اعتبارات این صندوق را از آن خود کرده است اظهار داشت: وزارت نفت تبدیل گاز به برق را بدون توجیه اقتصادی می‌داند و تمایلی برای تأمین گاز نیروگاه‌ها ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید به هر نحوی کمبود گاز برای توسعه استان جبران شود افزود: تأمین گاز هم توسعه و اشتغال ایجاد می‌کند و هم صنعت استان رونق می‌یابد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استان با این وضعیت نگران کننده است تصریح کرد: از هر مرجعی در مورد وضعیت استان آمار می‌گیریم، هر ساله این استان عقب رفت دارد.

بی مقدار سرعت کارها را برای تأمین اعتبارات لازم برای استان ناکافی دانست و ابراز داشت: باید به صورت جهادی تلاش‌ها را افزایش دهیم و شبانه روز کار کنیم تا منابع بیشتری را به استان جذب کنیم.

وی تاکید کرد: مردم این استان را با سایر استان‌ها با حساسیت بالایی مقایسه می‌کنند و باید مدیران از سهم ارائه شده به استان نهایت استفاده را بکنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه دریاچه ارومیه که برخی روستاها را تخلیه کرده، باید برای اجرای طرح‌های مناسب اشتغال زا برای روستاییان رقم مناسبی تخصیص یابد افزود: معیشت این روستاییان باید مورد توجه قرار گیرد و از مهاجرت آنها پیشگیری شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه موضوع تبریز 2018 من را پیر کرد ابراز داشت: از این پس خواهش می‌کنم فقط برای تبلیغات توجه کنید چراکه برای بسیاری از اقدامات پیشبینی شده دیگر دیر شده است.

بی مقدار خاطر نشان کرد: بودجه‌ای که برای نمایندگان داده بودند، 10 نماینده استان سهم خود را به این رویداد داده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قبلاً بودجه تبریز 2018 حدود 10 میلیارد تصویب شده بود ابراز داشت: مقداری هم به صورت بودجه سرمایه‌ای ارائه شده و حدود 75 میلیارد اعتبار برای آن اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ش

نظر شما