شناسهٔ خبر: 24262064 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برانکو: آماده تر‌ها فردا بازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به برخی تغییرات فردا اماده‌ترین‌ها به میدان می‌روند و کاری به دربی ندارم.

صاحب‌خبر -
برانکو: آماده تر‌ها فردا بازی می‌کنندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: بعد از لیگ قهرمانان آسیا دوباره به لیگ برتر بازگشتیم، وقت غصه خوردن و شادی نداریم. باید سریع خود را با شرایط لیگ تطبیق بدهیم و طبیعی است که به دنبال سه امتیاز بازی با استقلال خوزستان هستیم.
وی افزود: شاید روی کاغذ بازی آسانی باشد، اما انتظار یک بازی سخت و نامعلوم را دارم. بازی این تیم مقابل فولاد را دیدم، تفاوتی بین استقلال خوزستان و فولاد ندیدم، در واقع این تیم که در حال سقوط است، با تیم دوم جدولی یعنی فولاد، ندیدم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال خوزستان می‌خواهد در لیگ بماند و ما می‌خواهیم قهرمان شویم، به همین علت امتیازات بازی فردا برای هر ۲ تیم مهم است. می‌خواهیم به هدفمان که همان قهرمانی است، برسیم.
وی ادامه داد: برای بازی فردا سیدجلال حسینی را به علت محروم در اختیار نداریم. شجاع خلیل‌زاده مصدومیت جزئی دارد و به همراه بیرانوند در بازی فردا حضور ندارند، اما بقیه بازیکنان در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی هستند. صادق محرمی بیماری کوچک گوارشی داشت که امروز بعد از چند روز با ما تمرین کرد، اما هنوز حضورش در بازی فردا مشخص نیست.
برانکو با بیان اینکه کاری به بازی دربی ندارد، گفت: اصلا به این فکر نمی‌کنیم که بازی بعدی چه خواهد بود. فردا بهترین بازیکنانی که از نظرم آماده‌تر هستند در ترکیب تیم به میدان می‌روند، تا نتیجه بگیریم.
وی درباره لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: طبیعی است که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا متفاوت از مسابقات داخلی است، جایی که کوچک‌ترین اشتباه مجازات دارد. نسف قارشی را سه بر صفر بردیم، کار ساده‌ای نبود، همان طور که پارسال به الریان سه بر یک باختیم، این بار هم مقابل السد بازنده شدیم. در بازی با السد در خانه حریف مقابل بهترین تیم حال حاضر خاورمیانه بازی کردیم که کیفیت‌شان را با برد مقابل الوصل نشان دادند. آن‌ها از تیم الوصل امارات الاهلی و الهلال عربستان هم بهتر است.
سرمربی پرسپولیس گفت: مقابل تیمی مثل السد دست و پا بسته نبودیم و استحقاق چنین نتیجه‌ای را هم نداشتیم، اما به هر حال فوتبال از این مسائل زیاد دارد. به جرأت می‌توانم بگویم که ما در نیمه اول بهترین بازی تاکتیکی‌مان را شاهد بودیم، اما شاید مقداری شادابی بین دو سه بازیکن ما کم بود که به قیمت از دست رفتن نتیجه تمام شد.
وی افزود: به نظرم ژاوی به تنهایی قیمتش از کل بازیکنان ما بیشتر است و در زمان خودش بهترین بازیکن دنیا بود. شاید اندازه یک بازیکن ۲۵ ساله نمی‌دود، اما به جای آن سریع فکر می‌کند و سریع پاس می‌دهد.
برانکو در خصوص بازی نکردن محسن مسلمان و اظهارات وحید قلیچ درباره بیرانوند گفت: اینستاگرام را نمی‌خوانم، اما واقعاً تعجب می‌کنم که یک پرسپولیسی چطور درباره بهترین دروازه‌بان ایران و یک ملی‌پوش که دفاع خوبی هم دارد، چنین نظری بدهد. او روی گل‌هایی که خوردیم مقصر نبود، اما به هر حال هر دروازه‌بانی اشتباه می‌کند. اگر کسی اشتباه نکند که همه بازی‌ها صفر ـ. صفر می‌شود. با این حال پیشکسوتان، رسانه‌ها و تماشاگران حق انتقاد دارند.
وی درباره تعویض‌های بازی مقابل السد افزود: در موقعی که باید تغییر ایجاد می‌کردیم، تعویض کردم، قبل از این تعویض و بعد از تعویض شانس گل داشتیم، اما مسائلی است که همیشه بعد از نتایج پیش می‌آید و در موردش صحبت می‌شود.

نظر شما