شناسهٔ خبر: 24262227 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

برانکو: پرسپوليس خودش را با هيچ حريفي تطبيق نخواهد کرد/ اينستاگرام را نمي‌خوانم

سرمربي تيم پرسپوليس گفت: هميشه وقتي نتيجه بدي مي‌گيريد همه نوع انتقاد مي‌شود. من زماني که نياز بود در بازي تعويض کردم.

صاحب‌خبر -

برانکو ايوانکوويچ بعدازظهر جمعه در نشست خبري پيش از بازي با استقلال خوزستان بيان کرد: بعد از ليگ قهرمانان به بازي خانگي خودمان برمي‌گرديم. زمان غم خوردن و شادي را نداريم. سريع بايد خودمان را با ليگ خودمان تطبيق دهيم.

او افزود: شايد روي کاغذ به نظر بازي آساني داريم اما انتطار بازي سخت و نامعلوم را دارم. بازي استقلال خوزستان با فولاد خوزستان را ديدم. اين تيم فولاد خوزستان نيست. تمام تلاش‌شان را مي‌کنند تا در ليگ بمانند اما امتياز بازي براي ما هم مهم است تا به قهرماني برسيم. سيد جلال به دليل محروميت در اين بازي نيست. شجاع خليل‌زاده و بيرانوند هم مصدوم هستند. صادق محرمي نيز بعد از مشکلات گوارشي از امروز به تمرين‌ها بازگشته است.

برانکو گفت: تغييراتي خواهيم داشت که فردا خواهيد ديد. بازي به بازي پيش مي‌رويم و به بازي با استقلال تهران فکر نمي‌کنيم‌. فردا بازيکنان آماده‌تر بازي مي‌کنند.

سرمربي پرسپوليس هم‌چنين درباره انتقادات از تغيير ندادن تاکتيک‌هايش گفت: مسابقات آسيايي سطح متفاوتي دارد و کوچک‌ترين اشتباه مجازات دارد. ما نسف را برديم اما کار ساده‌اي نبود. ديروز در آناليز بازي قبلي نيمه اول را به بازيکنان نشان دادم که تيم بهتري بوديم اما کم دقتي کوچکي باعث گل خوردن شد. اين ليگ قهرمانان است و مقابل بهترين تيم خاورميانه بازي کرديم. از الاهلي هم بهترند. الاهلي که چهار بازيکنش نيستند. از الهلال هم بهترند چون 5 بازيکنش رفته‌اند. استحقاق اين نتيجه را نداشتيم. آن‌طور که نيمه اول بازي کرديم، بهترين بازي تاکتيکي ما بود. شايد مقداري شادابي دو سه مهره را کم داشتيم که به قيمت نتيجه تمام شد. اما تمام تعابير و تفاسير با نتيجه بيرون مي‌آيد. اما هميشه گفته‌ام که پرسپوليس خودش را با هيچ حريفي تطبيق نخواهد کرد و همه حريفان را آناليز مي‌کنيم. قيمت ژاوي از کل بازيکنان ما بيش‌تر است. شايد نتواند به اندازه جوان 25 ساله بدود اما سريع واکنش نشان مي‌دهد.

او هم‌چنين در مورد انتقاد قليچ از بازي بيرانوند بيان کرد: اينستاگرام را نمي‌خوانم. اگر او چنين نظري داده تعجب مي‌کنم که عضو خانواده پرسپوليس چطور در مورد بهترين دروازه بان ايران چنين صحبتي مي‌کند. بيرانوند روي گل‌ها مقصر نبوده اما هر گلري اشتباه خواهد کرد و تيم را هم نجات خواهد داد. اگر هيچ کس اشنباه نکند تمام بازي‌هاي دنيا صفر صفر مي‌شود. حريف ما قهرمان قطر خواهد بود. با اين‌حال بازي فردا براي‌مان از همه چيز مهم‌تر است و اهالي رسانه، هواداران و پيشکسوتان حق انتقاد دارند.

برانکو در پايان درباره تعويض‌هاي ديرهنگامش در بازي با السد قطر گفت: هميشه وقتي نتيجه بدي مي‌گيريد همه نوع انتقاد مي‌شود. من زماني که نياز بود در بازي تعويض کردم. به هر حال هميشه اين انتقادها بعد از باخت مي‌شود.

نظر شما