شناسهٔ خبر: 24240231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از هندبال سپاهان تا رقابت های تکواندو پسران

سه خبر از هندبال، سوارکاری و تکواندو را در بسته امروز می خوانیم.

صاحب‌خبر -

از هندبال سپاهان تا رقابتهای تکواندو پسران استانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در هفته دوازدهم مسابقات هندبال مردان دسته برتر باشگاه های کشور، تیم فولادمبارکه سپاهان از ساعت 16 فردا در سالن شهید سجادی میزبان نفت و گاز گچساران است.
دیدار رفت نفت و گاز گچساران و سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر به دلیل درگیری بازیکنان دو تیم ناتمام ماند و کمیته انضباطی هم نتیجه آن مسابقه را ۱۰ بر صفر به سود نفت و گاز گچساران اعلام کرد. فولادمبارکه سپاهان با 16 و نفت و گاز گچساران با 20 امتیاز در رده های سوم و اول جدول قرار دارند.

 

 

مسابقات درساژ سوارکاری استان با معرفی برترین ها به پایان رسید.
از هندبال سپاهان تا رقابتهای تکواندو پسران استاندرششمین دوره این رقابت ها که با حضور 34 سوار کار در سطوح مقدماتی، ابتدایی، در دو رده بزرگسالان و زیر ۱۶ سال برگزار شد، محمد دانش پناه با اسب وینر از باشگاه پارادایس، مجید شانه ساز با اسب شهاب از باشگاه پردیسان، سامان رحمتی با اسب اوکلاهاما از باشگاه پردیسان، در رده ابتدایی المیرا عامری با اسب دیامانت از باشگاه پارادایس عناوین برتر را بدست آوردند.

 

 

نفرات برتر مسابقات تکواندو نوجوانان پسر استان معرفی شدند.
از هندبال سپاهان تا رقابتهای تکواندو پسران استاندراین رقابتها که با حضور 180 رزمی کار به میزبانی اصفهان برگزار شد، امیر رضا نجف وند از شاهین شهر، علی توکلی از درچه، علی کریمی از فجر شهرضا، محمدرضا خرم از پارس شهرضا، محمد متین ولی خانی از فجر شهرضا، مهدی فردوسیان از فجر شهرضا، محمدرضا کریمیان از فولادشهر، مهدی پهلوان از تیم باران، پژمان مرادی از درچه و علی کیانی از خمینی شهر عناوین نخست اوزان دهگانه را بدست آوردند.
همچنین از سوی کمیته برگزاری امیررضا نجف وند از شاهین شهر به عنوان بازیکن فنی، اسماعیل رضایی از تیم فجر شهرضا به عنوان مربی نمونه و یاسر اسکندری به عنوان داور نمونه معرفی شدند.

نظر شما