شناسهٔ خبر: 24232945 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آشوبگران خیابان پاسداران نسبتی با مردم گناباد ندارند

نماینده مردم گناباد گفت: آشوبگران خیابان پاسداران تهران هیچ نسبتی با مردم گناباد ندارند، از رسانه‌ها می‌خواهم از پسوند گنابادی برای آنان استفاده نکنند.

صاحب‌خبر -

آشوبگران خیابان پاسداران نسبتی با مردم گناباد ندارندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بنائی نماینده مردم گناباد طی تذکری در صحن علنی امروز (چهارشنبه 2 اسفندماه) با اشاره به اغتشاشات جمعی از دراویش آشوبگر در خیابان پاسداران، گفت: این واقعه بازتاب‌های گوناگونی در رسانه‌های مختلف داشته و وجهه نامناسبی از مردم گناباد ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: مردم گناباد بسیار نجیب وفادار به انقلاب و رهبری هستند که در طول 4 دهه انقلاب اسلامی حتی یک مورد اغتشاش در این شهر اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم گناباد تأکید کرد: آشوبگران روز دوشنبه در خیابان پاسداران تهران نیز هیچ نسبتی با مردم گناباد نداشته و از رسانه‌ها می‌خواهم تحت هیچ شرایطی پسوند گنابادی را برای این دراویش آشوبگر استفاده نکنند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد گناباد از طریق اشخاص معرفی شود، باید به نام مرحوم بهلول گنابادی نام برد که رهبری انقلاب از ایشان به عنوان اعجوبه یاد کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما