شناسهٔ خبر: 24232795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

14 مدال رنگارنگ رهاورد رزمی کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی WASCO کشور

کمیته تاچ اسپارینگ WASCO یک دوره مسابقات قهرمانی در استان تهران برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات قهرمانی WASCO به مدت دو روز در مجموعه ورزشی کارگران تهران و در چند رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با استایل دفاع شخصی، لوکیک، لایت -سمی- بادی و فول کنتاکت برگزار گردید.

در این رقابتها تیم منتخب کیک بوکسینگ WASCO استان گیلان نیز به مربیگری مرتضی رمضانی حضوریافت که در نهایت این تیم توانست 6مدال طلا، 4 مدال نقره و 4 مدال برنز را از آن خود نماید.

گفتنی است مدال آوران گیلان در این رقابتها به شرح زیر می باشند.

کامران صفرزاده در وزن 85- بزرگسالان، علی فرج زاده در وزن 65- بزرگسالان، عباس آستارکی در وزن 90+ بزرگسالان، محسن قاسمی در وزن 85- بزرگسالان ، علی کریمی در وزن 70 - نوجوانان، ماهان رزمی در وزن 60- در بخش نوجوانان صاحب مدال طلا شدند.

همچنین کارن شهریوریان در وزن 50- نونهالان، کسری مصدقی در وزن 50- جوانان، علی معلمیان در وزن 55- نوجوانان و فربد حبیب نژاد در وزن 85- جوانان به مدال نقره دست پیدا کردند.

همچنین امیرکیان حبیبی در وزن 25- نونهالان، کارن شهریوریان در وزن 50- نوجوانان، مهدی علیرضا زاده در وزن 60- جوانان و کیارش شکوه فر در وزن 75- جوانان مدال برنز را از آن خود کردند.

 

نظر شما