شناسهٔ خبر: 24231735 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کسب 14 مدال رنگارنگ ورزشکاران گیلانی در مسابقات کیک بوکسینگ کشور

رشت - ایرنا - ورزشکاران رزمی کار استان گیلان 14 مدال رنگارنگ مسابقات کیک بوکسینگ WASCO قهرمانی کشور را کسب کردند.

صاحب‌خبر -

مسئول روابط عمومی هیات ورزش های رزمی استان گیلان روز چهارشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مسابقات که در تهران برگزار شد؛ ورزشکاران گیلانی موفق به کسب شش مدال طلا ، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز شدند.
میثم خرقه پوش افزود: علی کریمی و ماهان رزمی دو ورزشکار شایسته گیلانی در رده سنی نوجوانان با غلبه برابر رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کردند.
وی گفت: همچنین کامران صفرزاده ، علی فرج زاده ، عباس استارکی و محسن قاسمی دیگر ورزشکاران شایسته استان گیلان در رده سنی بزرگسالان موفق به شکست حریفان خود و کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها شدند.
مسئول روابط عمومی هیات ورزش های رزمی استان گیلان ادامه داد: در رده سنی نونهالان نیز کارن شهریوریان ، در رده سنی نوجوانان علی معلمیان و در رده سنی جوانان کسری مصدقی و فرید حبیب زاده در اوزان مختلف موفق به کسب مدال نقره رقابت های کیک بوکسینگ WASCO قهرمانی کشور شدند.
وی گفت: امیرکیا حبیبی در رده سنی نونهالان ، مهدی علیرضازاده و کیارش شکوه فر در رده سنی جوانان از استان گیلان در بخش های مختلف توانستند مدال برنز و مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.
در رقابت های کیک بوکسینگ wasco قهرمانی کشور ، زبده ترین ورزشکاران رزمی کار این سبک از استان های مختلف در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در بخش های مختلف این رشته رزمی در تهران با هم به رقابت پرداختند.
7285/2007

انتهای پیام /*

نظر شما