شناسهٔ خبر: 24231726 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

با اجرای عملیات ضربتی پلیس ، هشت نفر از اراذل و اوباش سابقه دار استان سمنان دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت : با اجرای عملیات 48 ساعته و ضربتی پلیس و زیر نظر گرفتن اراذل و اوباش سابقه دار هشت نفر از آنها که دارای جرایمی نظیر نزاع دسته جمعی ، تخریب اموال عمومی ، اخاذی ، ایجاد رعب و وحشت ، حمل سلاح سرد، ضرب و جرح و درگیری با ماموران بود دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ حسنی افزود : 2 نفر از این اراذل و اوباش ، متولی یک قهوه خانه اند که این مکان را به پاتوقی برای اراذل و اوباش دیگر تبدیل کرده بودند.
به گفته وی ، در بازرسی از مکان های تردد و سکونت این هشت تن ، تعدادی سلاح سرد، کالاهای ممنوعه و مشروبات الکلی هم کشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت : با اجرای این طرح 31 نفر از مجرمان سابقه دار استان هم به اداره پلیس امنیت عمومی فراخوانده شدند و به آنها تذکرهای لازم داده شد.
سرهنگ حسنی با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سراسر استان سمنان اجرا می شود افزود: مردم در صورت شناسایی اراذل و اوباش و اطلاع از فعالیت های مجرمانه آنها مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1924819" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2038229/1924819?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما