شناسهٔ خبر: 24224429 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

بازداشت سارق هنگام سرقت رینگ و لاستیک

صاحب‌خبر - رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در شرق تهران خبر داد و گفت: این متهم در حال باز کردن رینگ و لاستیک یک خودروی مسروقه بود که شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش مهر، سرهنگ رضا بستو در تشریح این خبر گفت: عصر یکشنبه ماموران گشت در حال گشت‌زنی در بزرگراه زین‌الدین به شرق بودند که در ورودی خیابان دماوند متوجه می‌شوند که فردی در حال باز کردن رینگ و لاستیک یک خودروی سفید و انتقال آن به یک خودروی مشکی رنگ است.
وی افزود: این اقدام توجه ماموران را جلب کرده و با توجه به موقعیت محل و ظن سارق بودن این فرد، ماموران را مجبور به تغییر مسیر داده و برای بررسی به سمت این فرد حرکت کردند.
وی کرد: فرد مذکور به محض مشاهده خودروی پلیس سوار بر خودروی مشکی رنگ شده و سعی کرد از محل فرار کند که در نهایت متوقف و دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: متهم اعتراف کرد که با همدستی یکی از دوستانش که پیش از رسیدن پلیس از محل دور شده است، این خودروی سفیدرنگ را سرقت کرده و پس از انتقال به این محل، قطعات و لوازم آن را به سرقت می‌برند.
سرهنگ بستو تصریح کرد: در بازرسی اموال مسروقه‌ای از قبیل ۲دستگاه ضبط خودرو، ۲باند خربزه‌ای، سه دستگاه گوشی تلفن‌همراه، سه حلقه رینگ و لاستیک، کشف و متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

برچسب‌ها:

نظر شما