شناسهٔ خبر: 24237441 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

از بازداشت دزدان بنزين باش تا دستگيري دزدان مامور نما

سرقت خودرو با پاشیدن بنزین

رئیس کلانتری 211 قلعه نو با اشاره به دستگیری دو سارق افاغنه که با تهدید بنزین رانندگان خودرو را مجبور می کردند از خودرو پیاده و سپس خودرو را سرقت می کردند، خبر داد.

صاحب‌خبر -
ستوان دوم "علی مرادزاده گفت: در پی دریافت چندین خبر دریافت سرقت خودرو توسط سارقان افاغنه با تهدید و پاشیدن بنزین، ماموران انتظامی کلانتری دستگیری سارقان را دستور کار قرار دادند .

وی بیان کرد: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه، متوجه رفتار مشکوک دو تن افاغنه که وانمود می کردند خودرو خراب شده و در حال تعمیر هستند؛ مشکوک و در پی استعلام صورت گرفته، مشخص شد که خودرو مسروقه بوده و دارای ثبت سرقت به عنف توسط دو تن از سارقان افاغنه می باشد .

این مقام مسئول با بیان اینکه ماموران هر دو سارق را دستگیر کردند، ادامه داد: متهمان که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی دادند مورد بازرسی قرار گرفتند و در بازرسی انجام شده آلات و ابزار جرم سرقت در بازرسی بدنی از آنان کشف، و متهمان به کلانتری منتقل شدند .

وی همچنین ادامه داد: هر دو سارق در بازجویی اولیه اعتراف کردند که با تهدید رانندگان با بنزین و پاشیدن آن، رانندگان را مجبور می کردند که از خودرو پیاده و سپس خودرو را به سرقت می بردند .

ستوان مراد زاده اظهار کرد: هر دو سارق پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند .

**

اعتراف سارقان به 3 فقره سرقت در ولنجک

رئیس کلانتری 163 ولنجک، صبح امروز از دستگیری دو سارق لوازم خودرو در شمال تهران خبر داد و گفت: این متهمان در بازجویی ها به سه فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کردند .

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "عباس ابراهیمی"، گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که رفتار مشکوک دو مرد که در حال کلنجار رفتن با در یک خودروی سواری بودند، توجه آنها را جلب کرد .

وی افزود: ماموران، برای بررسی موضوع به سمت این دو مرد مظنون تغییر مسیر دادند اما زمانی که این افراد متوجه حضور خودروی پلیس شدند سعی کردند با استفاده از تاریکی شب از محل فرار کنند که این اقدام با سرعت عمل ماموران بی نتیجه ماند و هر دو تن در همان حوالی بازداشت شدند .

سرهنگ ابراهیمی، عنوان داشت: متهمان به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند اما هیچ کدام اتهامات وارده را قبول نکرده و سعی کردند خود را بیگناه جلوه دهند اما زمانی که از میان وسایل آنها تعدادی اموال مسروقه از جمله ضبط و باند و قفل فرمان مسروقه کشف شد به ناچار لب به اعتراف گشودند .

کلانتر 163 تصریح کرد: متهمان در اعترافات خود به سه فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در همان شب اقرار کردند و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند .

**

سارق حرفه ای به همراه 10 ضبط مسروقه خودرو بازداشت شد

رئیس کلانتری 123 نیاوران، ضمن اشاره به دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده نیاوران، گفت: از این متهم هنگام دستگیری 10 دستگاه ضبط مسروقه کشف شد .

سرهنگ "محسن آزادبخت"، گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که فردی را در حال خم کردن در یک خودرو مشاهده و برای دستگیری وی اقدام کردند .

این متهم به محض دیدن ماموران سعی کرد از محل بگریزد که با سرعت عمل ماموران ناکام مانده و در همان محدوده دستگیر و به همراه کیسه ای که همراهش بود به کلانتری منتقل شد .

متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و در بازرسی از کوله پشتی همراهش 10 دستگاه ضبط مسروقه کشف و ضبط شد که متهم در اعترافات خود اقرار کرد که در همان روز به سرقت برده است .

به این ترتیب، پرونده این سارق تکمیل و به همراه اموال مسروقه برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

**

دستگیری سوداگران مرگ در صادقیه

رئیس کلانتری 133 شهرزیبا، با اشاره به دستگیری سه خرده فروش مواد روانگردان در محدوده میدان صادقیه، گفت: در بازرسی بدنی از این متهمان قریب به 900 گرم مواد روانگردان، کشف شد .

سرهنگ "جهان بخشی"، گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده صادقیه و اطراف آن در خصوص حضور معتادان و خرده فروشان مواد مخدر، تیمی از ماموران این کلانتری ضمن تشکیل پرونده در این خصوص برای دستگیری خرده فروشان و جمع آوری معتادان وارد عمل شدند .

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که سه خرده فروش مواد روانگردان با حضور محدوده های اطراف میدان صادقیه، اقدام به توزیع مواد مخدر و روانگردان می کنند که این امر، به تجمع معتادان و نارضایتی شهروندان و مسافران متروی صادقیه منجر شده است .

وی افزود: به این ترتیب، با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی، تیم های عملیاتی این یگان روز گذشته طی یک عملیات ضربتی، موفق به شناسایی و دستگیری سه خرده فروش مواد روانگردان در این محدوده شدند و پس از دستگیری هر سه را برای بازجویی به کلانتری منتقل کردند .

رئیس کلانتری 133 اظهار داشت: هر سه متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر و روانگردان اعتراف در بازرسی بدنی از آنها 900 گرم انواع مواد روانگردان از جمله، شیشه و گل، کشف شد .

سرهنگ جهانبخشی، در پایان با اشاره به این مطلب که پرونده هر سه متهم با اعترافاتشان بسته شد، تصریح کرد: این متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند .

**

مامور قلابی در چیتگر دستگیر شد

رئیس کلانتری 154 چیتگر، با اشاره به دستگیری یک مامور قلابی در این محدوده، گفت: این جاعل مامورنما هنگام دستگیری سعی داشت تجهیزات قلابی را از خود دور کند، اما تیزهوشی ماموران این امکان را به وی نداد .

سرهنگ "حبیب آقایی"، گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان و اهالی این محدوده در خصوص فعالیت های مجرمانه یک مامورنما و اخاذی ازشهروندان تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل شدند .

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که، متهم ضمن همراه داشتن تجهیزات قلابی، از جمله کلت کمری و دستبند، از شهروندان و اهالی این محدوده به بهانه های واهی اخاذی می کند .

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و همچنین بازرسی از وی صادر و تیمی از ماموران به محل تردد و نقاطی که احتمال حضور این متهم می رفت، اعزام شدند .

رئیس کلانتری 154 اظهار داشت: طی یک عملیات گسترده، ماموران موفق به شناسایی این متهم شده و در یک اقدام ضربتی وی را هنگام تردد با خودروی سواری اش متوقف و پس از بازداشت به کلانتری منتقل کردند .

سرهنگ آقایی، تصریح کرد: متهم در ابتدای دستگیری سعی کرد تجهیزات قلابی را از خودرو به بیرون پرت کند ولی زمانی که موفق به این کار نشد، منکر هر گونه اتهامی گردید، اما زمانی که به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت، به جرم خود مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان در پوشش ماموران انتظامی اعتراف کرد .

گفتنی است، متهم پس از تکمیل پرونده و اعتراف به جرایمش برای تحقیقات بیشتر به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و با شناسایی تعدادی از شاکیان پرونده و دعوت به کلانتری پرونده این متهم بیش از گذشته مورد بررسی قرار گرفت .

**

دستگیری دو مالخر محله نواب در 24 ساعت گذشته

سرکلانتر هشتم از دستگیری دو مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: این دو مالخر که در حوزه کلانتری 108 نواب به صورت شبانه روز فعالیت داشتند در دو عملیات جداگانه، دستگیر شدند .

سرهنگ "محمدجلینی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اطلاع از مالخری اموال مسروقه توسط دو تن از افراد ساکن در محله نواب، ماموران انتظامی کلانتری 108 نواب تحقیق در این خصوص و دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند و در پایش اطلاعات انجام شده بدست آمد که خبر صحت دارد و هر دو مالخر فعالیت گسترده ای در این خصوص دارند .

وی گفت: سارقان که به مخفیگاه مالخران به مستمر در حال تردد بودند، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و در نهایت دستور جلب و دستگیری متهمان صادر شد .

سرکلانتر هشتم عنوان داشت: ماموران کلانتری 108 که تردد مالخران را تحت نظر داشتند پس از مدتی تعقیب متوجه حضور مالخران در مخفیگاهشان شدند که هر دو مالخر در دو عملیات جداگانه دستگیر و تعدادی اموال مسروقه از قبیل: ضبط صوت،پنل، باند خودرو، لپ تاپ، لاستیک خودرو سواری و ... از مخفیگاهشان کشف شد .

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: هر دو متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت .

**

دستگیری 5 سارق قاپ زن در جنوب غرب پایتخت

سرکلانتر دهم از دستگیری 5 سارق قاپ زن حرفه ای در محدوده کلانتری 152 خانی آباد نو خبر داد و گفت: در بازرسی از پاتوق آنان تعدادی موبایل و کیف پول مسروقه، کشف شد .

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان " صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: تعدادی از شهروندان محله نعمت آباد با سرکلانتری تماس و اعلام داشتند که تعدادی از سارقان، محلی را پاتوق خود قرار داده و در آن محل مخفی و تردد دارند .

وی بیان داشت: با دریافت اخبار، تیمی از ماموران کلانتری 152 خانی آباد برای تحقیق در این خصوص به محل اعزام که پس از تحقیقات انجام شده، مشخص شد که خبر صحت دارد و تعدادی از سارقان در آن محل تجمع و تردد دارند .

این مقام انتظامی بیان داشت: طی هماهنگی با مقام قضایی، تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه سارقان اعزام و در یک عملیات ضربتی 5 سارق قاپ زن را در حال گفت و گو بودند، دستگیر کردند .

سرهنگ جلیلیان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی موبایل و کیف پول از قبیل: يک دستگاه لپ تاپ، 12 عدد موبايل، يک جلد شناسنامه، يک عدد کارت پايان خدمت، يک عدد کارت عابر بانک، 5 عدد ساعت مچي، 40 عدد قاب گوشي، 5 عدد کيف زنانه کشف و متهمان در بازجویی اولیه به سرقت اموال مکشوفه، اعتراف کردند. وی همچنین تصریح کرد: سارقان برای تحقیقات تکمیلی به همراه اموال مکشوفه به کلانتری 152 منتقل و در اختیار پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای سیر مراحل قانونی قرار داده شدند .

**

سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو به 5 فقره سرقت معترف شد

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان از دستگیری یکی از سارقان حرفه ای لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: متهم که از سارقان حرفه ای لوازم داخل خودرو است پس از دستگیری به 5 فقره سرقت در سرقت های اخیر اعتراف کرد .

سرهنگ "امین محمدی" گفت: در پی دریافت چندین فقره سرقت لوازم خودرو و شکایت های صورت گرفته، تحقیقات در این خصوص آغاز و در نهایت در پایش های اطلاعاتی، مشخص شد که سرقت ها توسط یکی از سارقان حرفه ای که اخیراً از زندان آزاد شده، صورت گرفته است .

وی گفت: با پایش اطلاعات انجام شده تیمی از ماموران انتظامی کلانتری مخفیگاه متهم را شناسایی و نتیجه تحقیقات، در اختیار مقام قضایی قرار گرفت .

رئیس کلانتری عنوان داشت: ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در منطقه، متهم را هنگام تردد در همان حوالی مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از وی تعداد 5 دستگاه ضبط خودرو کشف شد .

سرهنگ محمدی در پایان خاطر نشان کرد: متهم که در بازجویی صورت گرفته به 5 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد .

سرقت خودرو با پاشیدن بنزین

رئیس کلانتری 211 قلعه نو با اشاره به دستگیری دو سارق افاغنه که با تهدید بنزین رانندگان خودرو را مجبور می کردند از خودرو پیاده و سپس خودرو را سرقت می کردند، خبر داد .

ستوان دوم "علی مرادزاده گفت: در پی دریافت چندین خبر دریافت سرقت خودرو توسط سارقان افاغنه با تهدید و پاشیدن بنزین، ماموران انتظامی کلانتری دستگیری سارقان را دستور کار قرار دادند .

وی بیان کرد: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه، متوجه رفتار مشکوک دو تن افاغنه که وانمود می کردند خودرو خراب شده و در حال تعمیر هستند؛ مشکوک و در پی استعلام صورت گرفته، مشخص شد که خودرو مسروقه بوده و دارای ثبت سرقت به عنف توسط دو تن از سارقان افاغنه می باشد .

این مقام مسئول با بیان اینکه ماموران هر دو سارق را دستگیر کردند، ادامه داد: متهمان که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی دادند مورد بازرسی قرار گرفتند و در بازرسی انجام شده آلات و ابزار جرم سرقت در بازرسی بدنی از آنان کشف، و متهمان به کلانتری منتقل شدند .

وی همچنین ادامه داد: هر دو سارق در بازجویی اولیه اعتراف کردند که با تهدید رانندگان با بنزین و پاشیدن آن، رانندگان را مجبور می کردند که از خودرو پیاده و سپس خودرو را به سرقت می بردند .

ستوان مراد زاده اظهار کرد: هر دو سارق پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند .

**

جوان 23 ساله با دو کیلو گرم تریاک در ایستگاه مترو دستگیر شد

فرمانده یگان انتظامی مترو از کشف 2 کیلو گرم تریاک در بازرسی از ساک دستی یکی از مسافران خبر داد .

سرهنگ "علی راقی" درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و وارد کنندگان مواد افیونی، که از مترو برای سهولت تردد استفاده می کنند ماموران پلیس کنترل مسافران به خصوص مسافرانی که پس از خروج از پایانه های مسافربری، از مترو برای تردد استفاده می کنند را مدنظر قرار دادند .

سرهنگ راقی تصریح کرد: یکی از مسافران که ساکی در دست داشت و نشانی مکانی را پرس و جو می کرد به ماموران پلیس نزدیک و جویای آدرس شد. ولیکن ماموران متوجه رفتار مشکوک وی شدند و پس از تعدادی سوال، متهم که پاسخ دسترسی به سوالات ماموران نمی داد ساک همراهش مورد بازرسی قرار گرفت .

فرمانده یگان انتظامی مترو در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی از ساک دستی متهم 2 کیلو گرم تریاک که در بطری نوشابه جاسازی شده بود، کشف شد، گفت: متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد .

نظر شما