شناسهٔ خبر: 24221030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

منطقه «بی‌بیان» مسجدسلیمان، میزبان ۲ شهید گمنام شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در مسجدسلیمان تشییع شد.

صاحب‌خبر -

منطقه بی بیان مسجدسلیمان، میزبان دو شهید گمنام وطن شدبه گزارش دفاع پرس از اهواز، پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس امروز (سه‌شنبه) یکم اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در «مسجدسلیمان» زادگاه بزرگمرد کوچک سردار شهید «بهنام محمدی» نخستین نوجوان شهید دفاع مقدس تشییع شد.

این مراسم از مسجد امام رضا (ع) مسجدسلیمان واقع در منطقه «بی‌بیان» آغاز شد و همشهریان سردار شهید «رضا شهنی‌فیض»، سردار شهید «مسلم حاتمی» و شهید «عزت‌الله رسولی» پیکر این شهدا را مشایعت کردند.

جمعی از مسئولان استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان نیز در آیین تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و به آن‌ها ادای احترام کردند.

پیکر مطهر این شهدا پس از برگزاری آئین تشییع در تپه‌های پارک کوهستان شهرک «بی‌بیان» مسجدسلیمان آرام گرفت تا مزارشان زیارتگاهی برای عاشقان و دل‌سوختگان شود.

یکی از این شهدای گمنام ۲۹ ساله است که در سال ۱۳۶۵ در عملیات «کربلای ۴» و منطقه عملیاتی «ام الرصاص» به فیض شهادت نائل آمده و شهید دیگر نیز یک جوان ۲۷ ساله است که در عملیات «بدر» در سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده و پیکر پاکش در منطقه عملیاتی شرق دجله تفحص شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما